Výroční zprávy

Výroční zpráva organizace za rok 2024

pdfVýroční zpráva Vysočina Tourism dle 106 za rok 2024

Výroční zpráva organizace za rok 2023

pdfVýroční zpráva Vysočina Tourism dle 106 za rok 2023

pdfVyrocni_zprava_Vysocina_2023

Povinné informace dle Zákona č. 106/1999 Sb. za rok 2023:

9. Úplný seznam sloganů k propagaci turistického ruchu v roce 2024

Povinný subjekt i s ohledem na ust. § 2 odst. 4 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů poskytuje informaci, že ke dni poskytnutí informace žádný seznam aktivit neexistuje.

8. Úplný seznam veškerých aktivit i plánovaných při tvorbě sloganu k

propagaci turistického ruchu v Kraji Vysočina na rok 2024

Povinný subjekt i s ohledem na ust. § 2 odst. 4 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů poskytuje informaci, že ke dni poskytnutí informace žádný seznam aktivit neexistuje a žádné aktivity týkající se tvorby programů sloganu ani neplánuje.

7. Úplný seznam veškerých aktivit i plánovaných na podporu

audiovizuální produkce na Vysočině v roce 2024

Povinný subjekt i s ohledem na ust. § 2 odst. 4 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů poskytuje informaci, že ke dni poskytnutí informace žádný seznam aktivit neexistuje.

6. Úplný seznam podnikatelů účastníků na školení na téma MICE s uvedením jména, funkce a organizace

Z důvodu ochrany osobních údajů nemůže povinný subjekt sdělit jména účastníků školení. Informaci o funkci účastněných osob nemáme, tedy ani tuto informaci nemůžeme zveřejnit. Školení se účastnily tyto subjekty:

  1. Panský dvůr Telč, s.r.o.
  2. Dajpr s.r.o. - Penzion Grasel, Hotel Opera
  3. Dajpr s.r.o. - Penzion Grasel, Hotel Opera
  4. Dajpr s.r.o. - Penzion Grasel, Hotel Opera
  5. Hotel Medlov
  6. Univerzitní centrum MU v Telči
  7. Vilémov Castle s.r.o.
  8. GARANT KONGRES s.r.o. - Hotel Tři Věžičky

5. Úplný seznam podnikatelů obeslaných pozvánkou na školení na téma MICE s uvedením jména, funkce a organizace

Pozvánka na školení byla rozeslána všem partnerům, kteří jsou uvedeni na webu: www.vysocina-konference.cz.

4. Úplný seznam pracovníků, kteří se v povinném subjektu zabývají nebo budou zabývat aktivitami ve věci trojuhelník UNESCO

Povinný subjekt přímo na aktivity a věci trojúhelníku UNESCO nevyčlenil žádného konkrétního zaměstnance, neboť se nejedná o projekt povinného subjektu. 

3. Veškeré zápisy z porad a jednání s účastí ředitelky organizace v roce 2023

Poskytnutá částeční informoce: Ředitelka se účastní řady dalších jednání s partnery v území i mimo něj; z těchto jednání se ovšem žádné formalizované zápisy nepořizují. 

2. Úplná kopie účetních dokladů o spolupráci s organizací IČ: 28280750 v roce 2022 a 2023

V příloze posíláme požadované účetní doklady se subjektem za rok 2023 a 2022.
pdfDD_HB.pdf  pdfDD_HB_23.pdf  pdfDD_HB_25.pdf  pdfDD_HB_28.pdf  pdfDD_HB_40.pdf  pdfDD_HONEY_109.pdf  pdfDD_HONEY_110.pdf  pdfDD_HONEY_B.pdf  pdfFA_HB_018.pdf  pdfFA_HB_18.pdf  pdfFA_HONEY_BUNNY_a.pdf  pdfFA_HONEY_BUNNY.pdf

1.Úplná kopie účetních dokladů o spolupráci s organizací IČ: 76492753
v roce 2023

K plnění se subjektem dochází přímo z podepsané Smlouvy, která je zveřejněná v registru smluv pod odkazem https://smlouvy.gov.cz/smlouva/18759215?backlink=qgc58. Žádné další účetní doklady neexistují. 

Výroční zpráva organizace za rok 2022

pdfVýroční zpráva Vysočina Tourism 2022 - poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb.

pdfVýroční zpráva Vysočina Tourism 2022

 Povinné informace dle Zákona č. 106/1999 Sb za rok 2022:

  1. Léto 2022

Na základě vaší žádosti vám sdělujeme, že pro léto 2022 připravujeme aktivity v rámci projektu
Kulturní a přírodní památky – šance pro obnovu přeshraničního cestovního ruchu po ukončení pandemie koronaviru, které se budou týkat tiskových a elektronických médií a storytellingu.

Elektronické média:

  •  minimálně 1 zpravodajský portál s minimálně 1 mil. RU (reálných uživatelů dle Netmonitor, leden 2022) /měsíc, formát banneru minimálně 62500px (např. 250x250), minimální počet 750 000 impresí, s cílením na Jihočeský, Plzeňský, Karlovarský a Středočeský kraj, Kraj Vysočina a Prahu.
  • programatický nákup na cílové skupině „lidé se zájmem o cestování“, max. frekvence 3x/měsíc, formát banneru minimálně 62500px (např. 250x250), minimálně 1 500 000 impresí, s cílením na Českou republiku.
  •  Rakousko: minimálně 1 celonárodní portál (např. Kronenzeitung, Kurier), formát banneru minimálně 62500px (např. 250x250), minimální počet 2 500 000 impresí, s cílením na AT  a “zájem o cestování”.
    • Rakousko: minimálně 1 PR článek na serverech
    • Česko: minimálně 1 zpravodajský portál s minimálně 1 mil. RU (reálných uživatelů dle Netmonitor, leden 2022)/měsíc, formát banneru minimálně 62500px (např. 250x250), minimální počet 2 500 000 impresí, s cílením na Českou republiku.
    •        Česko: minimálně 1 PR článek na serverech (např. Economia nebo Seznam.cz)
    •        Venkovské památky (projekt vysvětlen výše)
    •        Vychutnej si přítomnost s rodinou (FB kampaň 30000,- Kč| FB příspěvky 20000,- Kč| Seznam 30.000,-)
    •  Vychutnej si přítomnost na Vysočině (FB kampaň 15000,- Kč| FB příspěvky 15000,- Kč
    •  Venkovské památky (projekt vysvětlen výše)
    • Vychutnej si přítomnost s rodinou (FB příspěvky 20000,- Kč)

 

Tisková média:

 

  • minimálně 2 lifestyle magazíny zaměřené na cestování (např. Lidé a země apod.) s min. celostátním průměrným denním tištěným nákladem 10 tis. výtisků na 1 vydání (dle ABC ČR leden 2021), s cílením na Českou republiku, rozměr inzerce minimálně 1/2 A4
  • minimálně 1 regionální deník, s cílením na Jihočeský, Plzeňský, Karlovarský a Středočeský kraj, Kraj Vysočina a Prahu, rozměr inzerce minimálně 1/2 A4. Minimálně 2 inzeráty.
  • 6 relevantních článků v tiskových médiích o minimálním nákladu 8.000 výtisků

 

Je nutné podotknout, že se jedná o plán, který vzhledem ke zkušenostem s pandemii Covid-19 a současné válce v Evropě a z důvodu finančního, může být změněn či optimalizován.

Časový plán aktivit:

Červenec:

  •        Venkovské památky (projekt vysvětlen výše)
  •        Vychutnej si přítomnost s rodinou (FB kampaň 30000,- Kč| FB příspěvky 20000,- Kč| Seznam 30.000,-)
  •        Vychutnej si přítomnost na Vysočině (FB kampaň 15000,- Kč| FB příspěvky 15000,- Kč

Srpen:

  •        Venkovské památky (projekt vysvětlen výše)
  •        Vychutnej si přítomnost s rodinou (FB příspěvky 20000,- Kč)

 

 

Výroční zpráva organizace za rok 2021

pdfVýroční zpráva Vysočina Tourism 2021 - poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb.

pdfVýroční zpráva Vysočina Tourism 2021

Výroční zpráva organizace za rok 2020

pdfVýroční zpráva Vysočina Tourism 2020 - poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb.

pdfVýroční zpráva Vysočina Tourism 2020

 Výroční zprávy organizace za rok 2019

pdf Výroční zpráva Vysočina Tourism 2019 - poskytování informací dle zákona 106

pdf Výroční zpráva Vysočina Tourism 2019

pdf Výroční zpráva Vysočina Convention Bureau 2019

pdfVýroční zpráva Vysočina Film Office 2019