Baroko na Vysočině 2017

f904e2358e799f0b0246848be1ca667eKampaň Baroko na Vysočině navazovala na celostátní marketingové téma vyhlášené agenturou CzechTourism. Zahrnovala jednotnou propagaci barokního tématu s důrazem na památky a kulturní akce – za organizace krajské příspěvkové organizace Vysočina Tourism a s podporou partnerů, měst i provozovatelů turistických atraktivit v Kraji Vysočina. Vznikl tematický web www.baroknivysocina.cz, realizovala se kampaň CVL nosičů na frekventovaných místech pražského metra, vyšla mapa barokních míst a realizovala se tištěná i online propagace v podobě článků i bannerové prezentace.

Součástí kampaně bylo také uspořádání tří barokně laděných akcí na barokních památkách Vysočiny i další doplňkové aktivity, jako byla červencová prezentace tématu na TIC na Staroměstském náměstí v Praze. Úspěšné byly také press tripy po barokních památkách určené zástupcům médií nebo barokní fotosoutěž – vše pod sjednocujícím logem Vysočiny ve verzi Vysočina barokní.

Cíl kampaně – představit veřejnosti barokní perly Vysočiny a v mnoha případech práci geniálního architekta Jana Blažeje Santiniho-Aichla – byl jednoznačně splněn. Což potvrdilo i 2. místo v kategorii Nejlepší jednotná kampaň 11. ročníku soutěže Velká cena cestovního ruchu 2017/2018.