Jednotný vizuální styl

point upgrade_2022_vectorOd roku 2018 veškerou marketingovou komunikaci na podporu turistické nabídky Vysočiny spojuje přídavné jméno "čistý" v nejrůznějších významech a point, který známe z online map a který beze slova zve za zážitky na Vysočinu.

Point doplňuje články, tiskové zprávy, ale také inzeráty nebo bannery, které v zimních měsících vybízejí na lyže, běžky nebo třeba na biatlonový okruh. Na jaře přichází na řadu cyklistika, turistické trasy i akce spojené s otevíráním památek, léto například reflektují chlouby Vysočiny – památky UNESCO, čistá příroda, významné sportovní a kulturní akce i známé osobnosti, a podzim obvykle na Vysočině patří gastronomii, folklóru, pěším stezkám i tipům na výlety v barvách padajícího listí. 

pdfManuál vizuálního stylu - aktualizace 2022

V roce 2022 prošel manuál jednotného vizuálního stylu aktualizací, která nabízí více možností práce pointem. Barevnost pointu je proměnlivá a připouští vyšší míru kreativity při tvorbě propagačních materiálů.