Přístupnostní navigace
  • Přejít k obsahu
  • Přejít k hlavnímu menu
  • Vyhledávání

Vysočina

Hlavní menu
  • Úvod
  • O Vysočina Tourism
    • Základní informace o Vysočina Tourism
      • Vize a cíle
      • Priority Vysočina Tourism
      • Výroční zprávy
      • Povinně zveřejňované informace
    • Strategie rozvoje cestovního ruchu v Kraji Vysočina
    • Propagační materiály
      • Turistické brožury
      • Magazíny a turistické noviny
    • Návštěvnost kraje
      • Statistika návštěvnosti
      • Profil návštěvníka
    • Projekty
      • Marketingové aktivity a rozvoj značky destinace Vysočina v letech 2024 – 2025
      • Venkovské památky
      • Památky žijí
      • Kultura a příroda na Zeleném pásu
      • Zhodnocení zelených prostor
      • Naplňování národních marketingových témat
      • Hudba nezná hranice
      • Digitalizace v cestovním ruchu
      • Česko-rakouská sklářská tradice znovu ožívá
    • Aktuality
    • Certifikace
    • Kariéra
  • Destinační management
    • Organizace destinačního managementu na Vysočině
    • 3K platforma
      • Organizace destinačního managementu
      • Turistická informační centra
      • Podnikatelé v cestovním ruchu
      • Setkání partnerů
      • Seznam partnerů
    • Vzdělávání a školení
  • Marketing
    • Téma roku
      • Venkov na Vysočině 2023
      • Vysočina jedinečná 2022
      • Vysočina dětem 2021
      • Vysočina sklářská 2020
      • Filmová Vysočina 2019
      • Sto let příběhů Vysočiny 2018
      • Baroko na Vysočině 2017
    • Propagace
      • Print
        • Tištěné kampaně 2024
        • Tištěné kampaně 2022
        • Tištěné kampaně 2021
        • Tištěné kampaně 2020
        • Tištěné kampaně 2019
        • Tištěné kampaně 2018
      • Rozhlas
        • Rozhlasové kampaně 2024
        • Rozhlasové kampaně 2020
        • Rozhlasové kampaně 2019
        • Rozhlasové kampaně 2018
      • Online
        • Online kampaně 2024
        • Online kampaně 2021
        • Online kampaně 2020
        • Online kampaně 2019
        • Online kampaně 2018
      • Outdoor
        • Outdoorové kampaně 2024
        • Outdoorové kampaně 2022
        • Outdoorové kampaně 2021
        • Outdoorové kampaně 2020
        • Outdoorové kampaně 2019
        • Outdoorové kampaně 2018
      • TV vysílání
        • TV vysílání 2024
        • TV vysílání 2022
        • TV vysílání 2021
        • TV vysílání 2020
        • TV vysílání 2019
      • Veletrhy a výstavy
        • Přehled veletrhů 2024
        • Přehled veletrhů 2023
        • Přehled veletrhů 2022
        • Přehled veletrhů 2021
        • Přehled veletrhů 2020
        • Přehled veletrhů 2019
    • Monitoring PR komunikace
    • PR aktivity podpořené MMR
    • Marketingové projekty
  • Pro média
    • Tiskové zprávy
    • Jednotný vizuální styl
    • Press tripy
  • Kontakty
    • Vysočina Tourism
    • Organizace destinačního managementu
Kde se nacházíte
  1. Úvodní stránka
  2. O Vysočina Tourism
  3. Aktuality

Aktuality

Úvodní konference Sala Cultura CZonA

Zveřejněno 6. 9. 2024

IMG 20240905_113930Ve čtvrtek 5. září jsme se zúčastnili úvodní konference v rámci projektu Sala Cultura CZonA. 

Číst více...

Šlápněte do pedálů s novým projektem Hitrádia Vysočina a Vysočina Tourism!

Zveřejněno 6. 9. 2024

Aleš Motejl_Telč_cyklo_web_2Hitrádio Vysočina ve spolupráci s organizací Vysočina Tourism s potěšením oznamují nový projekt s názvem Cyklotripy Hitrádia Vysočina. Tento projekt je skvělou příležitostí, jak aktivně zakončit léto a zároveň objevit některé z nejkrásnějších cyklotras regionu Vysočina. Celé září budou posluchači motivováni k trávení volného času na kolech a k objevování skrytých pokladů tohoto malebného regionu.

Číst více...

Turistů na Vysočině přibývá, čísla rostou i u zahraničních návštěvníků

Zveřejněno 30. 8. 2024

Jakub Mertl_Telč_18Kraj Vysočina zažívá i v roce 2024 pozitivní vývoj v oblasti cestovního ruchu. Podle nejnovějších dat Českého statistického úřadu je Vysočinu z hlediska nárustu turistů třetím nejúspěšnějším regionem v České republice. Počet ubytovaných hostů v hromadných ubytovacích zařízeních v prvním pololetí roku 2024 zvýšil o 6,9 % oproti stejnému období loňského roku. V porovnání s předcovidovým obdobím roku 2019 pak Vysočina přivítala o 15 % více hostů.

Číst více...

Prezentace na veletrhu Země živitelka 2024

Zveřejněno 28. 8. 2024

djgaiosdgjVe dnech 22. - 27. srpna jsme prezentovali turistickou nabídku Kraje Vysočina na již 50. ročníku agrosalonu Země živitelka v Českých Budějovicích. 

Číst více...

Žďár nad Sázavou oslavil 30 let na seznamu UNESCO

Zveřejněno 20. 8. 2024

20240816 194020Minulý týden se konaly velkolepé oslavy 30. výročí zápisu poutního kostela sv. Jana Nepomuckého na Zelené hoře do prestižního seznamu světového dědictví UNESCO. Město Žďár nad Sázavou se proměnilo v centrum kulturního dění, kde si návštěvníci užili bohatý program plný hudby, zábavy a vzdělávacích aktivit.

Číst více...

Srpnové setkání destinačních organizací

Zveřejněno 16. 8. 2024

IMG 1732Dne 13. srpna 2024 se v zasedací místnosti Vysočina Tourism uskutečnilo pravidelné měsíční setkání manažerů destinačních organizací z území Kraje Vysočina. Setkání bylo příležitostí k diskuzi nad aktuálními tématy a přípravě na nadcházející měsíce.

Během setkání jsme probrali několik klíčových témat, včetně uzavírání partnerských smluv a analýzy dat od operátorů, které nám pomáhají lépe porozumět návštěvnosti regionu. Dále jsme řešili účast na veletrzích v roce 2025 a zapojení influencerů do našich kampaní. Dalšími důležitými body jednání byly novinky jednotlivých DMO a příprava plánů na podzimní a zimní sezónu.

Děkujeme všem účastníkům za podnětné diskuze a těšíme se na další spolupráci!

“Léto na Vysočině” cílí hlavně na obyvatele velkých měst

Zveřejněno 9. 8. 2024

Ales Motejl_Rokstejn_cyklo_web_4„Léto na Vysočině“, tak zní název marketingové kampaně, kterou láká letos destinační společnost Vysočina Tourism turisty na Vysočinu. Hlavní cílovou skupinou, na které je propagace zaměřena, jsou především obyvatelé velkých měst v Česku, kteří hledají únik od horkých letních dnů a chtějí si užít klid a relaxaci v malebné krajině Vysočiny.

Číst více...

Strana 12 z 75

« ‹ 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 › »

O Vysočina Tourism

  • Základní informace o Vysočina Tourism
  • Strategie rozvoje cestovního ruchu v Kraji Vysočina
  • Propagační materiály
  • Návštěvnost kraje
  • Projekty
  • Aktuality
  • Certifikace
  • Kariéra

Aktuálně z Vysočiny

Evropou po Cyrilometodějské stezce

Evropou po Cyrilometodějské stezce

23. 6. 2025

Look At It: Cyrilometodějská stezka ČJ    Look At It: Cyrilometodějská stezka AJ Rok vydání: 2025

Vysočina Tourism na Dni otevřených dveří Kraje Vysočina

Vysočina Tourism na Dni otevřených dveří Kraje Vysočina

20. 6. 2025

Ve středu 19. června jsme byli součástí Dne otevřených dveří Kraje Vysočina, který se konal u příležitosti 25.…

Školení Minutové foto: Jak fotit lépe mobilem?

Školení Minutové foto: Jak fotit lépe mobilem?

19. 6. 2025

V úterý 18. června jsme se zúčastnili praktického školení Minutové foto pod vedením zkušeného lektora Radima…

Další aktuality

Vysočina – kraj
čisté krásy

Sociální sítě
  •  facebook
  •  instagram
  •  youtube
Organizace
Kraj Vysočina
Kraj Vysočina - zřizovatel
Koruna Vysočiny
Třebíčsko
Vysočina West
Kraj pod Javořicí
Kulturní a přírodní dědictví Vysočiny
Kudy z Nudy
Vysočina Tourism
Vysocina Convention Bureau
Film Office
Barokní vysočina
Vysočina Filmová
CM stezka

Vyhledávání

mapacr

Činnost Vysočina Tourism:

  • Turistický portál
  • Konferenční turistika
  • Filmová kancelář

Vysočina Tourism, příspěvková organizace

Ke Skalce 5907/47
P.O.BOX 85
586 01 Jihlava

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Menu v zápatí

  • Mapa webu
Copyright © 2025 VYSOČINA TOURISM, příspěvková organizace
Vytvořil XART.CZ
Nahoru