Vysočinou za skleněnkou se vydají děti v nové hře
Vydejte se s námi po stopách mistrů sklářů na Vysočině. Organizace Vysočina Tourism dětem připravila novou turistickou hru Vysočinou za skleněnkou, která startuje 1. června na Mezinárodní den dětí.
Vydejte se s námi po stopách mistrů sklářů na Vysočině. Organizace Vysočina Tourism dětem připravila novou turistickou hru Vysočinou za skleněnkou, která startuje 1. června na Mezinárodní den dětí.
Cestovní ruch nejen na Vysočině v současné době potřebuje podporu víc než kdy jindy. Hned s počátkem koronavirové krize organizace Vysočina Tourism rozjela kampaň Dovolená doma, to je dovolená na Vysočině, kterou cílí na domácí turisty. Nabízí jim atraktivní místa a pobyty, podporuje ubytovací a stravovací zařízení i provozovatele turistických cílů.
Restriktivní opatření vyplývající ze světové pandemie koronaviru přinesla propad návštěvnosti a spotřeby v cestovním ruchu na Vysočině o 85 až 95 procent oproti roku 2019. Podpora domácího cestovního ruchu bude zcela zásadním opatřením, jak situaci po uvolnění opatření zlepšit.
Seminář o bezpečném chování na internetu se přesouvá z května na říjen. Všechny tři plánované semináře, které pro pracovníky turistických informačních center pořádá Vysočina Tourism, tak proběhnou v podzimních termínech.
Vyšlo nové číslo magazínu Vysočina z edice Look at it! Přináší cestovatelské tipy po městech, památkách, zajímavých místech a akcích, představuje přírodní bohatství, zcela jednoduše – zve k návštěvě Vysočiny. Zdarma je k dostání v turistických informačních centrech i jinde.
Vysočina má nové výukové centrum za téměř 187 milionů korun. Je jím posluchárna Vysoké školy polytechnické v Jihlavě, jež významně obohacuje nabídku konferenčních zařízení v kraji.