Vysočinský instagram nabízí originální fotky. I proto získal Zlatý lajk
Instagramový profil Vysočiny @vysocinaregion byl oceněn v soutěži Zlatý lajk. Získal třetí místo v konkurenci celkem deseti krajů ČR, které Instagram aktivně využívají.
Instagramový profil Vysočiny @vysocinaregion byl oceněn v soutěži Zlatý lajk. Získal třetí místo v konkurenci celkem deseti krajů ČR, které Instagram aktivně využívají.
V hromadných ubytovacích zařízeních na Vysočině se během roku 2020 ubytovalo o 36 % hostů méně než v roce 2019. Ve srovnání s čísly z ostatních krajů to není tak zlý výsledek. V celé ČR se návštěvnost propadla o 51 %.
Katedra cestovního ruchu Vysoké školy polytechnické Jihlava pořádá první odborné online diskusní setkání k aktuálním problémům cestovního ruchu o dopadech pandemie na cestovní ruch v regionech. Proběhne 3. března 2021 od 9:30.
Provozujete kemp a potřebujete podpořit jeho propagaci? Agentura CzechTourism vyhlašuje výzvu k partnerské spolupráci na incomingové propagaci českých kempů na evropských trzích. Uzávěrka přihlášek je 14. února 2021.
Na rodiny s dětmi zaměří Vysočina Tourism propagaci turistických cílů v příštím roce. Hlavním tématem pro cestovní ruch na Vysočině v roce 2021 je totiž Vysočina dětem. Cílem kampaně je pobízet návštěvníky k trávení dovolené doma, na Vysočině, s heslem Všude dobře, na Vysočině nejlíp.
Během letních prázdnin přivítala Vysočina o pětadvacet tisíc hostů víc než v roce 2019. Turisté zde strávili v průměru víc než tři noci. Kraj Vysočina podpořil domácí cestovní ruch slevami na ubytování i na vstupném a Vysočina Tourism celostátní kampaní.