Pavel Pichler učil na zámku v Třebíči, jak psát tiskové zprávy a dělat dobré PR

Jak komunikovat s novináři, jak správně zvát na akce nebo jak napsat dobrou tiskovou zprávu. Na tyto otázky odpověděl a každodenní praxi 9. dubna na semináři s názvem Komunikace s veřejností – PR a tiskové zprávy přiblížil lektor Pavel Pichler


Své zkušenosti předával na zámku v Třebíči partnerům z oblasti cestovního ruchu v regionu v rámci projektu přeshraniční spolupráce Interreg V-A Rakousko-Česká republika pro programové období 2014-2020 „Památky žijí", číslo projektu: ATCZ31.

Účastníci semináře se zajímali o to, jak tiskovou zprávu odlišit, jaký zvolit předmět v emailu, jak dlouhá má tisková zpráva být. Došlo i na diskuzi, jaká slova volit, aby organizace zaujala, ale zároveň zůstala formální tak, jak její zaměření vyžaduje.

Pavel Pichler je konzultant na volné noze, poslední čtyři roky se věnuje novým metodám v cestovním ruchu. Přednáší o metodologii lean canvas a podílí se na realizaci konference zaměřené na Odlišení v cestovním ruchu.

pptPrezentace ke stažení

docxManuál jak napsat tiskovou zprávu

docxRádce Jak na online média

 

  • Monika Brothánková, Vysočina Tourism, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
  • Více informací Jana Caklová, Vysočina Tourism, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Logolink projektuPamatkyZiji