PR komunikace jako důležitý článek propagace destinace Vysočina

jaromerice nr_cyklo23_20_fotom-arkVysočina Tourism aktivně pracuje s marketingovým mixem na základě obchodního funnelu STDC. Nedílnou součástí je i PR komunikace a zejména vztah s veřejností. 
Cílem kontinuální PR komunikace je zvýšení povědomí o Vysočině, jakožto neobjevené destinaci. Naši komunikaci cílíme na celostátní vysokonákladové tituly se zaměřením na lifestyle, zpravodajství nebo ekonomiku. Jednotlivá témata jsou zvolená tak, aby vytvářela synergii s online i offline marketingovou strategií. V roce 2023 jsme realizovali celkem 103 mediálních výstupů (30x tisk, 81x online a 2x TV). Informace o atraktivních místech na Vysočině se objevily například v magazínu Forbes, Marianne, Vlasta, Men and Women (příloha Metra), Chvilka pro tebe, Svět ženy, Blesk pro ženy, Doma (příloha MF Dnes), Překvapení, Krásný nový rok, Čas pro hvězdy, aktualne.cz, novinky.cz, idnes.cz, prima.living.cz, prozeny.cz, zena-in.cz, czechcrunch.cz, či Česká televize.