Monitoring tisku: aneb co a kde o nás napsali

business-2089533 1920Jedním z nejdůležitějších úkolů naší organizace je dávat o destinaci Vysočina vědět. Naším cílem je zodpovědět potenciálním návštěvníkům destinace Vysočina na základní a zdánlivě jednoduchou otázku. Proč Vysočina.

"Ač se to zdá být jednoduchý úkol, je to poměrně náročný proces, který vyžaduje neustálou péči. Nejde jen o to, najít téma a tomu se dlouhodobě a koncepčně věnovat, ale zejména najít takové téma, kterým se naše destinace bude odlišovat od jiných." říká ředitelka agentury Vysočina Tourism Oľga Königová a dodává: " Je to stejné jako v každém jiném průmyslovém odvětví. Budovat brand a hledat cesty a způsoby, jak tuto značku dostat do povědomí na trhu."

Dílčí částí tohoto marketingového mixu jsou PR aktivity a také vztah s médii, který se organizace od ledna letošního roku snaží velmi intenzivně aktivovat. Výstupy této činnosti je možné sledovat zde.