Tři turistické projekty Vysočiny uspěly ve Velké ceně cestovního ruchu

gesture-772977 1920Vysočina Tourism se dvakrát probojoval do pětice nejlepších ve čtrnáctém ročníku prestižní soutěže Velká cena cestovního ruchu. Uspěla i Koruna Vysočiny.

V konkurenci rekordního počtu čtyřiceti přihlášených projektů ve Velké ceně cestovního ruchu 2020/2021 udělila odborná porota organizaci Vysočina Tourism čtvrté místo za Vysočinu sklářskou v kategorii Nejlepší jednotná kampaň. Pátým místem pak ocenila její kampaň Dovolená doma, to je dovolená na Vysočině v kategorii Restart v cestovním ruchu. Oblastní destinační kancelář Koruna Vysočiny se svým Putováním po sochách Michala Olšiaka obsadila páté místo v kategorii Nejlepší turistický produkt.

„Konkurence byla letos mimořádně velká a uplynulá turistická sezona nebývale složitá. Považuji proto za úspěch, že se nám podařilo probojovat se mezi pět nejlepších hned ve dvou kategoriích,“ uvedl Tomáš Čihák, ředitel krajské organizace Vysočina Tourism.

Vyhlášení vítězů Velké ceny cestovního ruchu 2020/2021 proběhlo během online konference Travelcon ve čtvrtek 15. dubna. Vítězi se stali Infocentrum města Karlovy Vary s produktem Město zážitků (Nejlepší jednotná kampaň), Hradec Králové s produktem Hradec Králové a Hradecko se lvem Gustíkem (Nejlepší turistický produkt), Jihočeská centrála cestovního ruchu s konferencí Travelcon (Restart v cestovním ruchu) a Infocentrum města Karlovy Vary s nejlepším e-projektem.

Martina Strnadová

Vysočina Tourism