Může informační tabule či leták nadchnout návštěvníky?
Jaké jsou trendy v interpretaci místního dědictví? Jsou informační tabule či letáky ve 21. století přežitkem? Nebo je všechno jinak?
Jaké jsou trendy v interpretaci místního dědictví? Jsou informační tabule či letáky ve 21. století přežitkem? Nebo je všechno jinak?
V měsíci říjnu prezentovala Vysočina Tourism na odborných fórech a kontaktní kampani (Veletrh středních škol v Havlíčkově Brodě, setkání MAS v Národním pedagogickém institutu, konference EVVO) nabídku edukačních programů příspěvkových organizací Kraje Vysočina, městských a dalších organizací.
V České republice vznikly v posledních deseti letech regionální filmové kanceláře, jejichž cílem je přilákat do regionů filmové štáby a podpořit růst filmového průmyslu mimo Prahu, jako přirozeného centra české audiovize.
Networking je důležitou součástí destinačního managementu. Jeden takový celodenní program jsme absolvovali spolu s manažerkami destinační společnosti Vysočina West a podnikateli.
Dalším zastavením podzimních pracovních exkurzí byla destinace Třebíčsko. Programu, který představil novinky v tomto území, se účastnily pracovnice informačních center z destinace.
Tento týden jsme objevovali novinky v cestovním ruchu v Koruně Vysočiny. Spolu s partnery a destinační společností Koruna Vysočiny jsme navštívili zajímavá místa, která připravila pro rok 2024 novinky.
Program:
Partnerství dává smysl a společně nás posouvá vpřed.