Vysočina Tourism zná recept na úspěch v období Vánoc. Regionální produkty opět budí zájem turistů

Třebíč Jakub_Mertl_2_1Vysočina Tourism lákala turisty během adventu na zážitky a dárky. Vznikly proto dvě vánoční kampaně, které se vzájemně doplňovaly. Kampaň „Regionální produkty“ představila kvalitní výrobky z Vysočiny vhodné pod stromeček a kampaň „Advent 2022“ upozornila na vánoční akce a na vyzdobená města na Vysočině.

„Chtěli jsme ukázat Čechům a Slovákům, že na vánoční trhy nemusí jezdit do Rakouska, ale že nádherně nasvícená města najdou i u nás na Vysočině. Zaměřili jsme se především na Třebíč a Světlou nad Sázavou kvůli jejich jedinečné vánoční výzdobě,“ řekla Oľga Königová, ředitelka Vysočina Tourism.

Kampaň „Advent 2022“ probíhala v online prostředí. Objevila se na platformách Facebook a Instagram, dále v podobě dvou PR článků na portále prozeny.cz a jako nativní inzerce na Seznamu. Komunikace se soustředila zejména na Třebíč a Světlou nad Sázavou. Pouze na Facebooku a Instagramu oslovila kampaň přes 643 000 lidí v ČR. Přidáme-li k tomu Slovensko, činí celkový počet oslovených téměř 991 000.

Další z vánočních kampaní se soustředila na regionální produkty. Navázala na úspěšnou kampaň z roku 2021 a probíhala zejména na platformách Facebook a Instagram. V rámci kampaně se zároveň spustil remarketing. Na webové stránky vysocina.eu se opět dařilo přivádět velmi kvalitní návštěvnost,která projevovala zájem o produkty. Celkově oslovila kampaň na Facebooku a Instagramu téměř 641 000 osob.

„Věděli jsme, že minulý rok v období Vánoc měla kampaň zaměřená regionální produkty úspěch. Proto jsme se rozhodli na ni navázat také v roce 2022. Cílem kampaně bylo představit regionální produkty Vysočiny jako ideální dárky k Vánocům,“ doplňuje ředitelka příspěvkové organizace Kraje Vysočina.