Svatby na Vysočině jako hlavní téma komunikace

2Ať už sní snoubenci o velké svatbě na statku, chtějí si užít svůj den jako princ a princezna na zámku nebo touží po malém obřadu na nějakém netradičním místě, na Vysočině najdou vše, co hledají.

Ideální poloha uprostřed republiky, která zaručuje skvělou dostupnost pro všechny hosty a příznivé ceny, které tolik nezatíží rozpočet, jsou třešničkami na (svatebním) dortu. Proto Vysočina Tourism již od podzimu 2022 aktivně komunikuje téma svateb na Vysočině, cílem je oslovit páry, kteří se zasnoubili a plánují svůj velký den a představit atraktivní svatební místa a služby. Na webu www.vysocinasvatba.cz mohou snoubenci najít vše, co k plánování potřebují. Nejen nabídku míst pro jejich svatbu, ale nově zde naleznou také dodavatele a svatební koordinátory.

„Chceme představit Vysočinu jako ideální místo nejen pro výběr dovolené, ale také pro organizaci konferencí, teambuildingu a jiných společných aktivit zaměřených na B2B klientelu. Zajímavou příležitostí jak představit kraj, jsou také svatby. Ač se zdá, že se jedná jen o podporu majitelů vhodného ubytování či sálů, opak je pravdou. Svatební turistika má obrovský dopad na ekonomiku kraje díky jasnému multiplikačnímu efektu. Vysočina Tourism tak připravila ucelenou nabídku pro budoucí manžele na webu vysocinasvatba.cz. Kromě zajímavých atrakcí rozdělených podle různých typů svateb, zde doporučujeme svatební koordinátory a dodavatele z regionu. Připravujeme i další sekce. Například kategorii svatební dary, kde budeme představovat regionální výrobce vhodných darů pro novomanžele z Vysočiny, kterými jsou například produkty ze skla, na které je Vysočina právem hrdá,“  říká ke kampani ředitelka Vysočina Tourism Oľga Königová.

V roce 2021 připravila Vysočina Tourism komunikaci s názvem „Svatba na Vysočině“ na Facebooku, Instagramu a Pinterestu. Zvolení sociálních sítí jako hlavního komunikačního kanálu se ukázalo jako výborný krok. Web se svatební nabídkou zaznamenal od září do prosince 2022 přes 6 000 návštěv.

Ohlasy na kampaň z řad podnikatelů byly velmi pozitivní a v průběhu kampaně se do projektu hlásila další a další zařízení. Ke konci roku 2022 bylo na webu k nalezení kolem 50 svatebních míst a počet stále roste.

“Vzhledem k úspěšnosti kampaně ‚Svatba na Vysočině‘ jsme se rozhodli v ní dále pokračovat a v lednu i v únoru se pro nás tato kampaň stala naprosto klíčovou,“ prozradila ředitelka Vysočina Tourism.

Aktuálně Vysočina Tourism spouští druhou vlnu kampaně, ve které jsou znovu využity sociální sítě. Nově je kampaň rozšířena o inzerci v rádiu a o inzerci v obsahové sítí na Seznamu. Celková hodnota kampaně dosahuje částky půl milionu korun.

Tím ovšem svatební aktivity Vytočina Tourism pro rok 2023 nekončí. Již v květnu bude realizován druhý press trip pro svatební koordinátory, kterým bude představeno několik míst a svoji práci koordinátorům představí dodavatelé výzdoby nebo také cateringu.