Na Vysočině vychází imageový Magazín Vysočina

sken M_ARKNa Vysočině je od dubna k dostání zdarma první ročník imageového Magazínu Vysočina z turistické edice Look at it! Titul v rozsahu sto stran zve návštěvníky za atraktivitami letošní turistické sezóny včetně zimních témat a zajímavou a neotřelou formu přináší zajímavé tipy na výlety i dovolenou a zve i za kvalitní gastronomií.

Hlavním cílem magazínu je představit zajímavé osobnosti, služby a místa z regionu. „Čtenáře na první pohled zaujmou kvalitní fotografie. Ty jsou často neokoukané, pořízené z leteckého pohledu a magazínu dodávají na atraktivitě,“ prozradil ředitel Vysočina Tourism Tomáš Čihák s tím, že za příspěvkovou organizaci doporučuje přečíst si rozhovor s horolezcem Radkem Jarošem, článek o rozhlednách Vysočiny nebo pozvánku za filmovými místy po Vysočině. Vysočina Tourism nezapomněla ani na zimu, jedno z témat s názvem Když Vysočinu zahalí sníh přináší tipy, kam na běžky nebo na sjezdovky a nechybí ani článek o výjimečných hipotrasách Vysočiny V sedle cowboye. Mezi další inzerenty patří třeba města Jihlava, Telč, Světlá nad Sázavou a mnoho dalších.

Publikace je k dostání pro čtenáře zdarma na všech informačních centrech Kraje Vysočina. Dále pak titul bude k dispozici na vybraných akcích a veletrzích zaměřených na oblast cestovního ruchu a u všech publikovaných inzerentů. Zájemci se k němu dostanou také ve vlacích Českých drah, na letištích v Brně, Ostravě a Pardubicích.

O obsahu turistického magazínu měl co říci Ivan Marek, autor rozvojových studií, koncepcí, textů, scénárista, fotograf a režisér desítek filmů v oboru cestovního ruchu. „Všude chceme přiblížit pestrou rozmanitost kulturního a přírodního dědictví, ruku v ruce s nabídkou akcí, pohostinnosti a originální gastronomie.“

Tištěný turistický magazín vychází v nákladu 15 tisíc výtisků a vychází ve spolupráci s vydavatelstvím m-ARK.

„Celkové poděkování patří všem spolupracujícím organizacím a společnosti m-ARK , bez kterých by tento magazín nemohl vyjít,“ informoval ředitel Vysočina Tourism Tomáš Čihák. Velkou inspirací byl podobný produkt, který vychází v Rakousku již dvaadvacátým rokem. V České republice magazíny poprvé vyšly v roce 2016 a setkaly se s pozitivními reakcemi a pro rok 2019 se do konceptu zapojil i Kraj Vysočina, který plánuje navázat na spolupráci i pro rok 2020.