Návštěvníky na Vysočinu lákáme i mimo hlavní sezónu
Venkovní teploty se sice přiblížily nule, Vysočina však má co nabídnout i v chladnějších měsících roku. Proto jsme spustili novou kampaň nesoucí název Vysočina nespí.
V pátek 10. 11. jsme měli příležitost účastnit se školení, které nám otevřelo oči ohledně komplexních aspektů práce s daty a vlastnickými právy. Získané znalosti nám dávají větší jistotu a zodpovědnost při manipulaci s materiály, jako jsou například fotografie či videa. Díky školení jsme také připraveni lépe porozumět a reagovat na výzvy moderního digitálního prostředí.
Ve 3. čtvrtletí letošního roku navštívilo Vysočinu více turistů, než tomu bylo ve 3. čtvrtletí předcovidového roku 2019. Vyplývá to z dat zveřejněných agenturou CzechTourism.
V měsíci říjnu prezentovala Vysočina Tourism na odborných fórech a kontaktní kampani (Veletrh středních škol v Havlíčkově Brodě, setkání MAS v Národním pedagogickém institutu, konference EVVO) nabídku edukačních programů příspěvkových organizací Kraje Vysočina, městských a dalších organizací.