Aktuality

Návštěvníky na Vysočinu lákáme i mimo hlavní sezónu

Jakub Mitáš_Javorův_kopecVenkovní teploty se sice přiblížily nule, Vysočina však má co nabídnout i v chladnějších měsících roku. Proto jsme spustili novou kampaň nesoucí název Vysočina nespí.

Číst více...

Setkání s novináři lifestylových magazínů

konferenceDnešní setkání se zástupci médií, s nimiž Vysočina Tourism dlouhodobě spolupracuje, bylo ve znamení představení novinek z destinace Vysočina.

Číst více...

Setkání pracovníků turistických informačních center

385544825 257105796991204_6824635210457698744_nNa setkání pracovníků turistických informačních center na Vysočině jsme našim kolegům představili plány organizace Vysočina Tourism na rok 2024.

Číst více...

Školení: data a vlastnictví

398344902 328807133187462_1225795405226120943_nV pátek 10. 11. jsme měli příležitost účastnit se školení, které nám otevřelo oči ohledně komplexních aspektů práce s daty a vlastnickými právy. Získané znalosti nám dávají větší jistotu a zodpovědnost při manipulaci s materiály, jako jsou například fotografie či videa. Díky školení jsme také připraveni lépe porozumět a reagovat na výzvy moderního digitálního prostředí.

Vysočina hlásí nárůst cestovního ruchu o 7 procent

DJI 0010-Edit-Edit

Ve 3. čtvrtletí letošního roku navštívilo Vysočinu více turistů, než tomu bylo ve 3. čtvrtletí předcovidového roku 2019. Vyplývá to z dat zveřejněných agenturou CzechTourism.

Číst více...

Může informační tabule či leták nadchnout návštěvníky?

školení TICJaké jsou trendy v interpretaci místního dědictví? Jsou informační tabule či letáky ve 21. století přežitkem? Nebo je všechno jinak? 

Číst více...

Vysočina pro školy

IMG 20231030_113307V měsíci říjnu prezentovala Vysočina Tourism na odborných fórech a kontaktní kampani (Veletrh středních škol v Havlíčkově Brodě, setkání MAS v Národním pedagogickém institutu, konference EVVO) nabídku edukačních programů příspěvkových organizací Kraje Vysočina, městských a dalších organizací.

Číst více...