Aktuality

LinkedIn II.: Staň se LinkedIn Masterem

obrazek copy

Srdečně vás zveme na pokračování školení zaměřeného na používání sítě LinkedIn. Přijďte načerpat inspiraci a praktické rady, jak využít profesní síť LinkedIn jako nástroj pro oslovení cílových skupin a budování brandu v cestovním ruchu.

Číst více...

Vysočina Vysočině - konference cestovního ruchu 2025: Inspirace, diskuse a nové podněty

DSC 0975

Konference cestovního ruchu se uskutečnila v jedinečné atmosféře hotelu Medlov a nabídla platformu pro výměnu zkušeností, nové podněty a diskuse o budoucnosti cestovního ruchu na Vysočině. Setkání přineslo inspirativní přednášky a zajímavé pohledy na aktuální výzvy v oboru.

Číst více...

Analýza návštěvnosti Kraje Vysočina za roky 2023 a 2024

ewgKraj Vysočina se v posledních letech těší stoupajícímu zájmu turistů, což potvrzují údaje jak z Českého statistického úřadu (ČSÚ), tak z analýz Big Data. Tento článek se zaměřuje na hodnocení návštěvnosti z obou zdrojů a přináší doporučení pro další rozvoj turismu v regionu.

Číst více...

Vysočina na veletrhu Ferien-Messe Vídeň 2025

IMG 20250115_165335Ve dnech 16. až 19. ledna se Vysočina Tourism zúčastnila prestižního veletrhu Ferien-Messe ve Vídni, který patří mezi nejvýznamnější akce zaměřené na cestovní ruch v Rakousku.

Číst více...

Vysočina na Svatebních dnech 2025

IMG 6633

Vysočina Tourism se letos poprvé zúčastnila prestižního veletrhu Svatební dny 2025, kde jsme společně s partnery představili to nejlepší z Vysočiny pro velký den budoucích novomanželů.

Číst více...

Setkání destinačních společností leden 2025

IMG 20241023_080842_copy_copy_copy_copy_copyVe středu 8. ledna se konalo v zasedací místnosti Čeřínek již pravidelné měsíční setkání destinačních společností Kraje Vysočina.

Číst více...

Pozvánka na školení: LinkedIn I. Jak využít jeho potenciál

obrazek

Srdečně vás zveme na první letošní školení s názvem LinkedIn I.: Jak využít jeho potenciál (i pro začátečníky). Přijďte načerpat inspiraci a praktické rady, jak využít profesní síť LinkedIn jako nástroj pro oslovení cílových skupin a budování brandu v cestovním ruchu.

Číst více...