Nekategorizováno

Kraj Vysočina zvítězil v anketě Kraj mého srdce

P3151537Kraj Vysočina se stal absolutním vítězem v prestižní anketě Kraj mého srdce. S ohromujícím počtem 28 948 hlasů si Vysočina vybojovala první místo a stala se tak nejen vítězem, ale i překvapením tohoto ročníku. 

Číst více...

Profil návštěvníka Vysočiny: Cesta k lepšímu rozvoji cestovního ruchu

Javorek Prosíčka_Roman_Šulc_61Vysočina, Česká republika – Nedávný výzkum nám odhalil fascinující fakta o návštěvnících destinace Vysočina. Z dat vyplývá, že na Vysočinu přijíždí 16% návštěvníků z vlastního kraje, až 33% z nich si informace o destinaci vyhledává na internetu, a většina z nich (98%) volí osobní auto jako dopravní prostředek.

Výzkum nám také prozradil, že pro 49% dotázaných je nejčastějším důvodem návštěvy Vysočiny návštěva kulturních památek, jako jsou hrady, zámky, muzea a historická architektura. Tito návštěvníci přijíždějí na Vysočinu několikrát ročně, často bydlí v penzionech a neváhají doporučit tuto destinaci svým přátelům. Věkově se tato skupina často pohybuje mezi 40 a 49 lety a má středoškolské vzdělání.

Sběr dat o návštěvnících je zcela klíčový pro další rozvoj cestovního ruchu na Vysočině. Tyto informace umožňují destinaci lépe cílit svůj marketing, rozvíjet nové atrakce a zlepšovat celkový zážitek návštěvníků. Kromě toho pomáhají plánovat sezóny a spravovat kapacity, což vede k udržitelnějšímu růstu cestovního ruchu a zlepšení celkového zážitku návštěvníků.

 V roce 2023 jsme tento proces opět zrealizovali, tentokrát ve spolupráci s oblastními destinačními společnostmi Vysočina West, Koruna Vysočiny, Kraj pod Javořicí a Třebíčsko – Moravská Vysočina. Celoroční sběr dat nám přinesl impozantní počet 1929 vyplněných dotazníků, které obsahují cenné informace o typickém návštěvníkovi Vysočiny.

"Tato data nám neposkytují pouze demografické údaje, ale umožňují nám také nahlédnout do chování návštěvníků, jejich motivace k návštěvě Vysočiny a názory na kvalitu poskytovaných služeb v destinaci", říká ředitelka krajské centrály cestovního ruchu a dodáva: "Díky tomu jsme schopni lépe porozumět potřebám a preferencím našich hostů a přizpůsobit naše aktivity tak, aby co nejlépe vyhovovaly jejich očekáváním."

I v roce 2023 zůstávají nejčastějšími turisty na Vysočině ti z Vysočiny samé. Trend oblíbenosti destinace Vysočina mezi místními nadále přetrvává. Mezi dalšími kraji, odkud na Vysočinu nejčastěji zavítají návštěvníci, patří Jihomoravský kraj a Praha. 849 respondentů uvádí jako nejběžnější důvod návštěvy Vysočiny dovolenou, relaxaci a volný čas. Poznávání, včetně návštěv turistických atrakcí, historických památek a architektury, je druhým nejběžnějším důvodem. Třetím v pořadí je aktivní dovolená.

Zajímavé jsou i informace o tom, jak se návštěvníci dozvěděli o destinaci Vysočina a odkud čerpali informace. Internet hrál největší roli při rozhodování o návštěvě, následovala doporučení a na třetím místě byly vlastní zkušenosti z předchozích návštěv.

Během svého pobytu respondenti nejčastěji navštěvují kulturní památky, následované pěší turistikou a návštěvami přírodních památek a rozhleden. Na Vysočinu často jezdí páry bez dětí, avšak tato destinace má co nabídnout také rodinám s dětmi a skupinám přátel. Dvě třetiny dotázaných uvádí, že na Vysočinu se vrací pravidelně. Téměř 90% návštěvníků by Vysočinu doporučilo svým přátelům.

Vysočinu nadále nejčastěji navštěvují turisté ve věku 40-49 let, následovaní věkovou skupinou 35-49 let a třetími jsou návštěvníci ve věku 50-59 let.

Data získaná o návštěvnících Vysočiny nejsou jenom statistikami na papíře; jsou cenným zdrojem informací, který lze využít pro strategický rozvoj cestovního ruchu v této oblasti. Jak můžeme tedy tato data proměnit v konkrétní opatření a zlepšení?

Díky detailním informacím o návštěvnících máme možnost vytvářet personalizované marketingové kampaně, které osloví různé cílové skupiny návštěvníků nabídkami a reklamou, které jim nejlépe vyhovují. Například, pokud víme, že se jedná o milovníky přírodní krásy Vysočiny, můžeme propagovat turistické trasy, cyklostezky a outdoorové aktivity.

Data o návštěvnosti rovněž pomáhají destinacím plánovat sezóny a spravovat kapacity. To zahrnuje rovnoměrné rozložení turistického ruchu v průběhu roku, což napomáhá udržitelnému rozvoji a minimalizuje přetížení v některých obdobích. Na základě dat můžeme také zlepšit kvalitu služeb a infrastrukturu, což zahrnuje vylepšení turistických tras, parkovacích možností, informačního zázemí a dalších aspektů. Lepší zážitek návštěvníků vede k jejich větší spokojenosti a pozitivnímu dojmu z destinace.

Celkově lze říci, že data o návštěvnících jsou klíčovým nástrojem pro strategický rozvoj cestovního ruchu na Vysočině.

Setkání regionálních convention bureaus v Praze: inspirace, motivace a spolupráce

36eece18-dfb2-4898-86bf-27928fced410Zástupce Vysočina Convention Bureau se minulý týden zúčastnil setkání regionálních convention bureaus, které již pravidelně pořádá Czech Convention Bureau. Setkání se konalo v Praze a jeho zahájení se účastnil nový ředitel Czech Tourism František Reismüller který zasedání přivítal.

 

Číst více...

Press day s Odznakem Vysočina

odznak VysočinaDne 15. září 2023 se uskutečnilo setkání novinářů s týmem Odznak Vysočina. Akce se účastnila i Vysočina Tourism a hledali jsme možnosti vzájemné spolupráce a podpory.

Číst více...

Do třetice na Vysočinu. Začalo natáčení třetí řady oblíbené kriminálky

Odznak Vysočina_3_7Již potřetí se přestěhoval štáb tvůrců a herců do kouzelného prostředí Vysočiny, aby zde natočil novou sérii oblíbeného detektivního seriálu Odznak Vysočina. Diváci se mohou těšit na kompletní pěticí vyšetřovatelů pod vedením kapitánky Dany Skálové (Monika Hilmerová). Vrátí se i další členové jejího týmu – Kateřina Vlčková (Simona Zmrzlá), Petr Bach (Martin Hofmann), Karel Šmíd (Michal Suchánek) a Václav Kocián (Patrik Děrgel). Ty stejně jako v předchozí sérii doplňuje Julie Maxová (Martina Jindrová), plukovník Valtr Kožíšek (Pavel Řezníček) a soudní lékař Milan Havránek (David Máj).

Číst více...

Kampaně roku 2022

  • Vychutnej si přítomnost na koni
    Vychutnej si přítomnost na koni

 

 
  • Vychutnej si přítomnost na kole
    Vychutnej si přítomnost na kole
 
  • Vychutnej si přítomnost na lyžích
    banner podpis_2022

 

 

 
  • Ochutnej Vysočinu
    ochutnej Vysočinu

 

 

 
  • Vychutnej si přítomnost na Vysočině - památky

Outdoorové kampaně roku 2022

V roce 2022 došlo ke změně dodavatele a reklamních ploch pro outdoorovou reklamu. Letos byly využity reklamní plochy přímo ve vagónech metra v Praze.

Veletrhy a výstavy

Vysočina Tourism se v rámci propagace účastní tuzemských i zahraničních veletrhů.

Rozhlasové kampaně 2021

V roce 2021 doposud neproběhla žádná rozhlasová kampaň.

Outdoorové kampaně roku 2021

V červenci proběhla outdoorová kampaň v Praze a v Brně. Reklamní plochy byly rovnoměrně rozmístěny po městech + digitální plochy v Praze ve vestibulech metra stanice Národní.

 

Outdoorové kampaně roku 2020

S počátkem července letošního roku jsme rozmístili reklamní grafické plochy po Praze a Brně. V Praze se jednalo o klasické rollingboardy + digitální plochy ve vestibulech metra, ve stanici Národní. V Brně byly využity billboardové reklamní plochy.

Do této kampaně byly se zapojila města - Bystřice nad Pernštejnem, Chotěboř, Jihlava, Nové město na Moravě, Telč, Třebíč a Žďár nad Sázavou.

Současně vznikla samostatná reklamní kampaň ve spolupráci s CzechTourism.

 

Rollingboardy - společná kampaň

 

Rollingboardy - naše kampaň

Rozhlasové kampaně 2020

V roce 2020 proběhly éterem dva rádiové spoty (20s. a 5s.) po celé České republice. Pro letošní rok jsme využili rádiovou stanici Dálnice.

5s. – mp3krátný rádiový spot

20s. - mp3dlouhý rádiový spot

Online kampaně roku 2020

V roce 2020 jsme využili bannerovou kampaň, kombinovanou reklamu, retargeting i SEO nástroje jsme realizovali prostřednictvím služby Sklik. Dále jsme využívali PR články na tématických webových stránkách, které se zaměřují na cestování.

 

PR články na webových stránkách

www.idnes.cz – 1

www.idnes.cz – 2

www.epochanacestach.cz

 

PR články na zahraničních webových stránkách

www.triptalk.nl

www.thehike.nl

czechtourism.com

verkeersbureaus.info

 

Ukázka tematických bannerů - Seznam

 

Ukázka bannerů na slevové poukazy

Rozhlasové kampaně 2019

V roce 2019 proběhly dvě etapy rozhlasových spotů. První etapa se týkala propagace Vysočiny filmové. Posluchači mohli poprvé zěnlku, kterou namluvil herec Josef Dvořák zaslechnout nejprve od 1.-7. dubna a poté v druhé části od 10.-16. června. Spoty byly zaměřené na zvýšení povědomí o Vysočině filmové, která je tématem pro rok 2019. Spoty byly vysílány na stanicích Frekvence 1 (pro Jižní Moravu), Hitrádio Vysočina, Hitrádio Faktor, Hitrádio Černá Hora (okolí Orlické hory).

Druhá etapa rádiových spotů se vysílala od 2.-8. září a byla zaměřena na budování značky Vysočina. Vysílacími stanicemi byl Blaník Střední Čechy, Hitrádio Faktor, Hitrádio Černá Hora a Blaník Východní Čechy.

1. etapa – kampaň Vysočina filmová

duben – mp3Vysočina filmová poprvé
červen - mp3Vysočina filmová podruhé

2. etapa – kampaň podpora Vysočiny

září – mp3Kraj Vysočina

Outdoorové kampaně roku 2019

Že Vysočina rozhodně stojí za návštěvu na přelomu května - června připomínaly prosvětlené plochy reklamní grafiky, tzv. rollingboardy, rozmístěny rovnoměrně na hlavních tazích v Praze. Města s památkami UNESCO – Telč, Třebíč, Žďár nad Sázavou, a navíc také krajská Jihlava, Nové Město na Moravě a Bystřice nad Pernštejnem za nemalé finanční spoluúčasti krajské příspěvkové organizace Vysočina Tourism propagovaly atraktivity Vysočiny, akce a lákaly k objevení jedinečného a čistého regionu.

Kampaň, která zahrnovala na 64 ploch, trvala od 23. května do 19. června. Vysočina Tourism se spojila s dalšími partnery. Pražany, ale i turisty, kteří na přelomu květnu a června navštívili Prahu, tak mohli spatřit reklamní plochy na hlavních tazích. Spatřit mohli pohled na město Třebíč, Telč, poutní kostel sv. Jana Nepomuckého na Zelené hoře ve Žďáře nad Sázavou, ale také singletracky v novoměstské Cyklo aréně Vysočina nebo pohled z vyhlídky na Hraběcí stolek. Město Jihlava zvala na 23. ročník akce Havíření, která se koná v červnu.

Rollingboardy v Praze 

 

 

Outdoorové kampaně roku 2018

Že Vysočina rozhodně stojí za návštěvu po celý měsíc květen připomínaly prosvětlené reklamní grafiky, tzv. city lighty v prostorách pražského metra a jeho nejbližším okolí. Města s památkami UNESCO – Telč, Třebíč, Žďár nad Sázavou, a navíc také krajská Jihlava, Nové Město na Moravě a Bystřice nad Pernštejnem za nemalé finanční spoluúčasti krajské příspěvkové organizace Vysočina Tourism propagovaly atraktivity Vysočiny a lákaly k objevení jedinečného a čistého regionu.
Kampaň, která zahrnovala na 94 ploch, trvala od 1. do 28. května. Vysočina Tourism se spojila s dalšími partnery. Pražany, ale i turisty, kteří v květnu navštívili Prahu, tak lákaly pohádkové centrum Telče, bazilika sv. Prokopa v Třebíči, poutní kostel sv. Jana Nepomuckého na Zelené hoře ve Žďáře nad Sázavou, ale také singletracky v novoměstské Cyklo aréně Vysočina nebo vírská Via Ferrata. Jihlava zvala do Domu Gustava Mahlera a na hudební festival Mahler – Jihlava 2018.

City lighty v Praze

 

Billboardovou kampaň jsme v roce 2018 využili v rámci projektu Památky žijí ATCZ31. Upozorňovali jsme na kulturní akce, které se konaly na objektech 27 zapojených partnerů projektu. Celkem na sedmi plochách napříč okresními městy jsme v srpnu, v září a v listopadu po dobu celého měsíce visely naše pozvánky.

Billboardy v srpnu

pdfBillboard - Jihlava

pdfBillboard - Velké Meziříčí


Billboard v září

pdfBillboard - Havlíčkův Brod


Billboard v listopadu

pdfBillboard - vánoční trh Žďár nad Sázavou

Rozhlasové kampaně 2018

V roce 2018 proběhly dvě intenzivní týdenní kampaně (18.-24. června, 17.-23. září) zaměřené na budování značky Vysočina s heslem „čistý" na stanicích Impuls, Evropa 2, Hitrádio Faktor a Rádio Blaník. Posluchači dle vybraných rozhlasových stanic mohli slyšet tři tematické spoty zaměřené na rodiny s dětmi, mladé sportovce a aktivní starší.

Kampaň červenmp3Adrenalin, mp3ZOO Jihlava, mp3Krásy Vysočiny
Kampaň září - mp3spot 1, mp3spot 2, mp3spot 3

Rozhlasovou reklamu jsme využili i jako pozvání na oslavu desátých narozenin Vysočina Tourism. Spot běžel na Hitrádiu Vysočina intenzivně necelý týden před akcí – tedy sobotou 15. září. mp3Spot ke stažení

Rozhlasové spoty využíváme i v propagaci aktivit projektu Památky žijí. V roce 2018 jsme prostřednictvím regionálních stanic zvali na konkrétní kulturní akce, které se konaly na objektech 27 zapojených partnerů projektu z Vysočiny.

Březenmp3Spot 1 mp3Spot 2

Duben mp3Spot 1 mp3Spot 2

Květen mp3Spot 1 mp3Spot 2 mp3Spot 3 mp3Spot 4 mp3Spot 5 mp3Spot 6

Červen mp3Spot 1 mp3Spot 2 mp3Spot 3 mp3Spot 4 mp3Spot 5

Červenec mp3Spot 1 mp3Spot 2 mp3Spot 3 mp3Spot 4 mp3Spot 5

Srpen mp3Spot 1 mp3Spot 2 mp3Spot 3 mp3Spot 4 mp3Spot 5 mp3Spot 6

Zářímp3Spot 1 mp3Spot 2 mp3Spot 3 mp3Spot 4 mp3Spot 5 mp3Spot 6

Říjenmp3Spot 1 mp3Spot 2 mp3Spot 3 mp3Spot 4 mp3Spot 5 mp3Spot 6 mp3Spot 7

Listopadmp3Spot 1, mp3Spot 2 mp3Spot 3 mp3Spot 4 mp3Spot 5

 

Online kampaně roku 2019

V roce 2019 jsme využili nástroje bannerové kampaně na portálech nakladatelství Economia. Bannerovou kampaň, kombinovanou reklamu, retargeting i SEO nástroje jsme realizovali prostřednictvím služby Sklik.

Ukázka tematických bannerů - Economia

Propagace Filmové Vysočiny

PR články na webových stránkách

iluxus.cz
epochalnisvet.cz
epochaplus.cz

Online kampaně roku 2018

V roce 2018 jsme využili nástroje bannerové kampaně na portálech nakladatelství Economia a na webech společnosti Paseo Group. Bannerová kampaň, kombinovaná reklama i SEO nástroje jsme realizovali prostřednictvím služby Sklik a v online speciálu Blesku Česko a Slovensko „Vydejte se na cestu Československem" jsme připravili tematický PR článek Prožijte letní pohádku na Vysočině.

Ukázka tematických bannerů

Na první etapu Křížem krážem Vysočinou na kole se vydala padesátka cyklistů

Krizem krazem_Vysocinou_na_kole_2017_9Dnes (v pátek 7. července) před desátou hodinou dopolední vyjelo zhruba padesát cyklistů na své první putování po Vysočině. Start 10. ročníku akce Křížem krážem Vysočinou na kole 2017, kterou pořádá příspěvková organizace Vysočina Tourism, hostilo jihlavské Masarykovo náměstí. Cyklistické nadšence neodradil ani ranní déšť, první den to vezmou přes Pístov, Třešť, Pavlov, poobědvají v Hladově a dál pojedou přes Rozsíčky, Zvolenovice až do Telče.

Číst více...

Pozvánka na setkání pracovníků turistických informačních center, které proběhne 1. 2. 2017

Srdečně Vás zveme na setkání pracovníků turistických informačních center Kraje Vysočina, které se uskuteční 1. 2. 2017. Setkání proběhne v budově Krajského úřadu Kraje VYsočina, Žižkova 57, Jihlava, zasedací místnost B 3.16 od 8:30 hod.

Číst více...

Ochrana osobních údajů

Zásady zpracování osobních údajů

Níže uvedené zásady o ochraně osobních údajů se vztahují na všechny osobní údaje shromážděné správcem na základě plnění smluvního vztahu, právní povinnosti, oprávněného zájmu nebo uděleného souhlasu, a to prostřednictvím internetových stránek nebo jiných zdrojů, a popisují způsoby využívání a ochrany osobních údajů ze strany správce.

Správce:

Vysočina Tourism,
příspěvková organizace
Ke Skalce 5907/47
P.O.BOX 85
586 01 Jihlava
IČ: 28263693
Email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Datová schránka: 5mwmanp

Subjekt údajů může kontaktovat správce prostřednictvím jeho podatelny, a to buď písemně na výše uvedené adrese, elektronicky nebo datovou schránkou.

Legislativa

Správce zpracovává osobní údaje subjektu údajů poskytnuté telefonicky, osobně, písemně či elektronicky v souladu s čl. 6 odst. 1 písm. a) nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), (dále jen „GDPR").

Rozsah zpracovaných údajů správcem

Správce zpracovává osobní údaje uchazečů o zaměstnání, jeho zaměstnanců, dodavatelů či odběratelů správce, účastníků soutěží, akcí, kurzů a workshopů pořádaných správcem a návštěvníků webových stránek.

Doba uchování osobních údajů

Osobní údaje správce zpracovává a uchovává po dobu nezbytně nutnou k zajištění všech práv a povinností uživatele a po dobu, po kterou je správce povinen údaje uchovávat podle obecně závazných právních předpisů v oblasti ochrany osobních údajů, archivnictví a spisové služby.

Předávání osobních údajů třetím stranám

Správce předává osobní data uživatele třetím stranám, pouze pokud to vyžaduje jiný právní předpis; je to nutné k poskytnutí produktu či služby nebo na základě oprávněného zájmu správce. Předání osobních údajů se vždy děje na základě právního předpisu nebo na základě smlouvy s třetí stranou, která poskytuje dostatečné záruky ochrany osobních údajů.

Správce neprovádí v souvislosti se zpracováním osobních údajů žádné automatizované rozhodování, včetně profilování.

Správce nepředává osobní údaje mezinárodním organizacím a do třetích zemí.

Ochrana osobních údajů

Správce přijal veškerá přiměřená a vhodná opatření k ochraně spravovaných osobních údajů zneužitím, ztrátou nebo neoprávněným přístupem. Tato ochrana je zajišťována pomocí řady vhodných technických a organizačních řešení. 

Práva uživatele

Práva subjektů údajů Právo na přístup k osobním údajům - subjekt údajů má právo od správce získat informace o tom, zda zpracovává jeho osobní údaje, a pokud ano, o jaké údaje se jedná a jakým způsobem jsou zpracovávány. Subjekt údajů má také právo, aby správce bez zbytečného odkladu opravil na jeho žádost nepřesné osobní údaje, které se ho týkají. Neúplné osobní údaje má subjekt údajů právo kdykoli doplnit.

Právo na výmaz osobních údajů – subjekt údajů má právo zažádat správce o výmaz či likvidaci jeho osobních údajů, které správce o subjektu údajů zpracovává, pokud jsou splněny určité podmínky a subjekt údajů o to požádá.

Právo na omezení zpracování osobních údajů – subjekt údajů má právo, aby správce v určitých případech omezil zpracování osobních údajů subjekt údajů. Proti zpracování, které je založeno na oprávněných zájmech správce, třetí strany nebo je nezbytné pro splnění úkolu prováděného ve veřejném zájmu nebo při výkonu veřejné moci, má subjekt údajů právo kdykoli vznést námitku.

Právo na přenositelnost údajů – subjekt údajů má možnost získat osobní údaje, které správci poskytl, v běžném a strojově čitelném formátu. Tyto údaje může následně předat jinému správci, nebo pokud je to technicky možné, žádat, aby si je správci předali mezi sebou.

Právo na odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů – subjekt údajů má právo svůj souhlas kdykoli odvolat, a to zcela nebo i částečně. Souhlas lze odvolat písemným oznámením zaslaným na adresu správce nebo na jeho e-mailovou adresu. Osobní údaje může správce zpracovávat pouze v rozsahu potřebných právních důvodů zpracování, tzn. zejména při plnění svých právních povinností nebo pro účely ochrany práv a právních nároků.

V případě pochybností subjektu údajů se zpracováním svých osobních údajů prováděné správcem, může podat stížnost přímo jemu, nebo se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů, případně na soud.

 

Cookies

Co jsou cookies?

Textové soubory, které internetové stránky ukládají na váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy tyto stránky začnete využívat.

  • Soubory cookies první strany jsou takové cookies, které se ukládají při navštívení nějaké internetové stránky. Číst je pak může pouze daná internetová stránka. Kromě toho mohou internetové stránky potenciálně využívat externích služeb, které také ukládají vlastní soubory cookies – tzv. cookies třetích stran.
  • Trvalé cookies jsou takové cookies, které byly uloženy na vašem počítači a nejsou automaticky vymazány poté, co zavřete prohlížeč – na rozdíl od dočasných cookies, která se po zavření prohlížeče vždy smažou.

Doba uložení cookies v počítači subjektu údajů je dána jejich povahou. Některé cookies jsou omezeny trváním relace (tzv. relační neboli „session cookies"). Tyto cookies existují, pouze dokud je webový prohlížeč spuštěn, a po jeho ukončení jsou automaticky odstraněny. Jiné cookies jsou trvalé (tzv. „persistent cookies"). Tyto soubory cookies zůstávají ve webovém prohlížeči i po jeho ukončení až do stanoveného data, případně do jejich manuálního smazání subjektem údajůe. Podle těchto cookies lze identifikovat počítač správce při opětovném spuštění webového prohlížeče a prohlížení internetu. Cookies neovlivní technické používání počítače a neobsahují žádné viry nebo jiné hrozby.

Souhlas s použitím cookies není předpokladem pro návštěvu webových stránek. Při návštěvě našich internetových stránek máte možnost volitelná cookies buď přijmout, nebo odmítnout. Kliknutím na "Přijmout všechny cookies" přijímáte všechny cookies, kliknutím na "Odmítnout vše" znemožníte uložení volitelných cookies na Váš web. Technické cookies odmítnout nelze, je na nich závislá funkčnost webu. Před vyjádřením souhlasu či nesouhlasu se ukládají pouze technické cookies. Volitelné cookies používáme k pořizování anonymizovaných různých statistik týkajících se prohlížení našich stránek subjektem údajů a služeb za účelem reklamy.

Tento web využívá následující cookies a tomu podobné technologie.

 

Technické cookies

NázevSlužbaÚčelUložení cookies
 cookiepermission souhlas s cookies ukládá vaše preference týkající se cookies (aby se vás stránky neptaly znovu a znovu)  6 měsíců
 jpanesliders_panel-sliders slideshow držení pozice aktuálního slide Po ukončení návštěvy prohlížeče
 PHPSESSID používání webu udržení kontextu uživatele na webu 24 hodin
xDetectDevice detekce zařízení na základě zjištění zařízení přizpůsobujeme design webu, aby vypadal správně na všech zařízeních Po ukončení návštěvy stránky
xDetectBrowser detekce prohlížeče na základě zjištění prohlížeče přizpůsobujeme design webu, aby vypadal správně na všech prohlížečích Po ukončení návštěvy stránky
mapy a poloha zjištění polohy uživatele dle volby uživatele  6 měsíců
mapy a poloha zjištění polohy subjektu údajů dle volby subjektu údajů Po ukončení návštěvy stránky

Volitelné cookies

Vaše údaje zpracováváme v souladu se zásadami ochrany osobních údajů z důvodu následujících potřeb: zpětná vazba od návštěvníků formou analytických statistik používání webu, ukládání nebo přístup k informacím na vašem zařízení, měření obsahu, reklama a vývoj produktů. Pokud návštěvník souhlas neudělí, tyto cookies se nebudou ukládat.