Přístupnostní navigace
  • Přejít k obsahu
  • Přejít k hlavnímu menu
  • Vyhledávání

Vysočina

Hlavní menu
  • Úvod
  • O Vysočina Tourism
    • Základní informace o Vysočina Tourism
      • Vize a cíle
      • Priority Vysočina Tourism
      • Výroční zprávy
      • Povinně zveřejňované informace
    • Strategie rozvoje cestovního ruchu v Kraji Vysočina
    • Propagační materiály
      • Turistické brožury
      • Magazíny a turistické noviny
    • Návštěvnost kraje
      • Statistika návštěvnosti
      • Profil návštěvníka
    • Projekty
      • Marketingové aktivity a rozvoj značky destinace Vysočina v letech 2024 – 2025
      • Venkovské památky
      • Památky žijí
      • Kultura a příroda na Zeleném pásu
      • Zhodnocení zelených prostor
      • Naplňování národních marketingových témat
      • Hudba nezná hranice
      • Digitalizace v cestovním ruchu
      • Česko-rakouská sklářská tradice znovu ožívá
    • Aktuality
    • Certifikace
    • Kariéra
  • Destinační management
    • Organizace destinačního managementu na Vysočině
    • 3K platforma
      • Organizace destinačního managementu
      • Turistická informační centra
      • Podnikatelé v cestovním ruchu
      • Setkání partnerů
      • Seznam partnerů
    • Vzdělávání a školení
  • Marketing
    • Téma roku
      • Venkov na Vysočině 2023
      • Vysočina jedinečná 2022
      • Vysočina dětem 2021
      • Vysočina sklářská 2020
      • Filmová Vysočina 2019
      • Sto let příběhů Vysočiny 2018
      • Baroko na Vysočině 2017
    • Propagace
      • Print
        • Tištěné kampaně 2024
        • Tištěné kampaně 2022
        • Tištěné kampaně 2021
        • Tištěné kampaně 2020
        • Tištěné kampaně 2019
        • Tištěné kampaně 2018
      • Rozhlas
        • Rozhlasové kampaně 2024
        • Rozhlasové kampaně 2020
        • Rozhlasové kampaně 2019
        • Rozhlasové kampaně 2018
      • Online
        • Online kampaně 2024
        • Online kampaně 2021
        • Online kampaně 2020
        • Online kampaně 2019
        • Online kampaně 2018
      • Outdoor
        • Outdoorové kampaně 2024
        • Outdoorové kampaně 2022
        • Outdoorové kampaně 2021
        • Outdoorové kampaně 2020
        • Outdoorové kampaně 2019
        • Outdoorové kampaně 2018
      • TV vysílání
        • TV vysílání 2024
        • TV vysílání 2022
        • TV vysílání 2021
        • TV vysílání 2020
        • TV vysílání 2019
      • Veletrhy a výstavy
        • Přehled veletrhů 2024
        • Přehled veletrhů 2023
        • Přehled veletrhů 2022
        • Přehled veletrhů 2021
        • Přehled veletrhů 2020
        • Přehled veletrhů 2019
    • Monitoring PR komunikace
    • PR aktivity podpořené MMR
    • Marketingové projekty
  • Pro média
    • Tiskové zprávy
    • Jednotný vizuální styl
    • Press tripy
  • Kontakty
    • Vysočina Tourism
    • Organizace destinačního managementu
Kde se nacházíte
  1. Úvodní stránka
  2. O Vysočina Tourism
  3. Aktuality

Aktuality

Hlasujte pro Vysočinu a rozhodněte o vítězství v anketě Kraj mého srdce

Zveřejněno 3. 11. 2017

Kraj meho_srdceVysočina je jako stvořená pro letní dovolenou, pěší turistiku, zimní dovolenou nebo třeba výlety s dětmi. Její krásy můžou všichni zájemci až do 31. ledna 2018 ocenit v anketě Kraj mého srdce. Hlasovat je možné na turistickém portálu www.kampocesku.cz a Vysočinu zvolit hned v deseti kategoriích.

Číst více...

Filmoví profesionálové využili možnosti Vysočina Film Office a prozkoumali Jihlavské podzemí i radniční pivovar

Zveřejněno 27. 10. 2017

Prohlídka Jihlavského podzemí a Jihlavského radničního právovárečného pivovaru byla jedním z bodů doprovodného programu účastníků Mezinárodního festivalu dokumentárních filmů Ji.hlava s tzv. industry akreditací. Ve čtvrtek 26. října ji uspořádala Vysočina Film Office ve spolupráci s Czech Film Commission pro filmové odborníky, kteří tento týden díky festivalu tráví v Jihlavě.

Číst více...

Vysočinu jako ráj filmařů představují nové webové stránky

Zveřejněno 25. 10. 2017

web filmova_vysocinaDneškem spouští krajská příspěvková organizace Vysočina Tourism nové webové stránky www.filmvysocina.cz. Vznikly za podpory Státního fondu kinematografie. Jejich hlavním úkolem je představit smysl Vysočina Film Office, její činnost a poukázat na Vysočinu jako na kouzelný kraj výjimečný svojí čistotou, jedinečnou přírodou s krásnými výhledy do krajiny barevných údolí, hustých lesů i malebných vesniček.

Číst více...

Brožura Vysočina Tourism inspiruje milovníky dokumentu k návratu na Vysočinu

Zveřejněno 24. 10. 2017

mfdf 2017Dnešním dnem startuje 21. ročník Mezinárodního festivalu dokumentárního filmu Ji.hlava. A to je hlavní důvod, proč se do krajského města sjedou tisíce příznivců dokumentu, aby si vybrali z 342 projekcí - více než stovky premiér dokumentárních snímků. „Festival se ale může stát i začátkem dalšího objevování Vysočiny - kraje plného míst, které stojí za to navštívit. Proto jsme se pro účastníky festivalu dokumentárních filmů rozhodli vydat brožurku, která je plná zvýhodněných nabídek našich partnerů a která inspiruje k výpravě za kulturou, zábavou i odpočinkem," uvedl ředitel Vysočina Tourism Tomáš Čihák.

Číst více...

Ruská Toulavá kamera zachycuje Vysočinu

Zveřejněno 19. 10. 2017
Ruska televize_na_Vysocina_4Štáb významné ruské televize natáčí tento týden na Vysočině. Redaktorka, kameraman, fotografka a produkční dorazili už v pondělí, aby v našem kraji strávili celý týden a připravili sedm patnáctiminutových epizod jejich pořadu - v překladu - Toulky světem, tentokrát zaměřeného na Santiniho tvorbu a barokní architekturu.

Číst více...

Vysočina Convention Bureau na Trend Event v Praze

Zveřejněno 13. 10. 2017
Trend eventKancelář Vysočina Convention Bureau se začátkem října, za finanční podpory Czech Convention Bureau, zúčastnila 24. ročníku Trend Event - největšího oborového B2B setkání odborníků z oblasti pořádání eventů, který se konal v Kaiserštejnském paláci v Praze.

Číst více...

Zajímavým cílem turistů se mohou stát parky i historické zahrady

Zveřejněno 13. 10. 2017

Exkurze do_zahradParky i historické zahrady na Vysočině by se do budoucna mohly stát vyhledávaným cílem turistů. Aktuální trend cestovního ruchu, se kterým úspěšně pracují například v Dolním Rakousku, chce využít krajská příspěvková organizace Vysočina Tourism. Ta má podporu cestovního ruchu Vysočiny na starosti.

Číst více...

Strana 70 z 75

« ‹ 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 › »

O Vysočina Tourism

  • Základní informace o Vysočina Tourism
  • Strategie rozvoje cestovního ruchu v Kraji Vysočina
  • Propagační materiály
  • Návštěvnost kraje
  • Projekty
  • Aktuality
  • Certifikace
  • Kariéra

Aktuálně z Vysočiny

Evropou po Cyrilometodějské stezce

Evropou po Cyrilometodějské stezce

23. 6. 2025

Look At It: Cyrilometodějská stezka ČJ    Look At It: Cyrilometodějská stezka AJ Rok vydání: 2025

Vysočina Tourism na Dni otevřených dveří Kraje Vysočina

Vysočina Tourism na Dni otevřených dveří Kraje Vysočina

20. 6. 2025

Ve středu 19. června jsme byli součástí Dne otevřených dveří Kraje Vysočina, který se konal u příležitosti 25.…

Školení Minutové foto: Jak fotit lépe mobilem?

Školení Minutové foto: Jak fotit lépe mobilem?

19. 6. 2025

V úterý 18. června jsme se zúčastnili praktického školení Minutové foto pod vedením zkušeného lektora Radima…

Další aktuality

Vysočina – kraj
čisté krásy

Sociální sítě
  •  facebook
  •  instagram
  •  youtube
Organizace
Kraj Vysočina
Kraj Vysočina - zřizovatel
Koruna Vysočiny
Třebíčsko
Vysočina West
Kraj pod Javořicí
Kulturní a přírodní dědictví Vysočiny
Kudy z Nudy
Vysočina Tourism
Vysocina Convention Bureau
Film Office
Barokní vysočina
Vysočina Filmová
CM stezka

Vyhledávání

mapacr

Činnost Vysočina Tourism:

  • Turistický portál
  • Konferenční turistika
  • Filmová kancelář

Vysočina Tourism, příspěvková organizace

Ke Skalce 5907/47
P.O.BOX 85
586 01 Jihlava

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Menu v zápatí

  • Mapa webu
Copyright © 2025 VYSOČINA TOURISM, příspěvková organizace
Vytvořil XART.CZ
Nahoru