Nekategorizováno

Outdoorové kampaně 2024

Vysočina Tourism v letních měsících roku 2024 lákala turisty na Vysočinu kampaní „Léto na Vysočině“. Kampaň byla zaměřena především na návštěvníky z velkých měst, kteří hledají únik od horkých letních dnů a chtějí si užít klid a relaxaci v malebné krajině Vysočiny.

Kampaň "Léto na Vysočině" cílila především na mladé dospělé a využívala k tomu několik marketingových kanálů. Vizuály kampaně jste mohli spatřit v červenci a srpnu v populárních magazínech jako KAM v Brně nebo Pragmoon. Aby nás nikdo nepřehlédl na cestách, tak jsme zvolili propagaci na rollingboardech po celé Praze. Kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou CzechTourism. 

Rollingboard-VT-A-prvni-nahled 480x480-B-VT leto2024_copy

Online kampaně 2024

V roce 2024 jsme na Facebookovém profilu Dovolená na Vysočině a Instagramu Region Vysočina prezentovali tyto kampaně: 

Kraj mého srdce - leden

Jarní prázdniny - únor 

Valentýn - únor 

Čekání na jaro - březen

Kampaň na podporu odběru Newsletteru - duben.

Anketa kraj_post_3

FB 1

“Léto na Vysočině” cílí hlavně na obyvatele velkých měst

Ales Motejl_Rokstejn_cyklo_web_4„Léto na Vysočině“, tak zní název marketingové kampaně, kterou láká letos destinační společnost Vysočina Tourism turisty na Vysočinu. Hlavní cílovou skupinou, na které je propagace zaměřena, jsou především obyvatelé velkých měst v Česku, kteří hledají únik od horkých letních dnů a chtějí si užít klid a relaxaci v malebné krajině Vysočiny.

Číst více...

Rozhlasové kampaně 2021

V roce 2021 doposud neproběhla žádná rozhlasová kampaň.

Rozhlasové kampaně 2020

V roce 2020 proběhly éterem dva rádiové spoty (20s. a 5s.) po celé České republice. Pro letošní rok jsme využili rádiovou stanici Dálnice.

5s. – mp3krátný rádiový spot

20s. - mp3dlouhý rádiový spot

Rozhlasové kampaně 2019

V roce 2019 proběhly dvě etapy rozhlasových spotů. První etapa se týkala propagace Vysočiny filmové. Posluchači mohli poprvé zěnlku, kterou namluvil herec Josef Dvořák zaslechnout nejprve od 1.-7. dubna a poté v druhé části od 10.-16. června. Spoty byly zaměřené na zvýšení povědomí o Vysočině filmové, která je tématem pro rok 2019. Spoty byly vysílány na stanicích Frekvence 1 (pro Jižní Moravu), Hitrádio Vysočina, Hitrádio Faktor, Hitrádio Černá Hora (okolí Orlické hory).

Druhá etapa rádiových spotů se vysílala od 2.-8. září a byla zaměřena na budování značky Vysočina. Vysílacími stanicemi byl Blaník Střední Čechy, Hitrádio Faktor, Hitrádio Černá Hora a Blaník Východní Čechy.

1. etapa – kampaň Vysočina filmová

duben – mp3Vysočina filmová poprvé
červen - mp3Vysočina filmová podruhé

2. etapa – kampaň podpora Vysočiny

září – mp3Kraj Vysočina