Nekategorizováno

Kampaně roku 2022

  • Vychutnej si přítomnost na koni
    Vychutnej si přítomnost na koni

 

 
  • Vychutnej si přítomnost na kole
    Vychutnej si přítomnost na kole
 
  • Vychutnej si přítomnost na lyžích
    banner podpis_2022

 

 

 
  • Ochutnej Vysočinu
    ochutnej Vysočinu

 

 

 
  • Vychutnej si přítomnost na Vysočině - památky

Rozhlasové kampaně 2019

V roce 2019 proběhly dvě etapy rozhlasových spotů. První etapa se týkala propagace Vysočiny filmové. Posluchači mohli poprvé zěnlku, kterou namluvil herec Josef Dvořák zaslechnout nejprve od 1.-7. dubna a poté v druhé části od 10.-16. června. Spoty byly zaměřené na zvýšení povědomí o Vysočině filmové, která je tématem pro rok 2019. Spoty byly vysílány na stanicích Frekvence 1 (pro Jižní Moravu), Hitrádio Vysočina, Hitrádio Faktor, Hitrádio Černá Hora (okolí Orlické hory).

Druhá etapa rádiových spotů se vysílala od 2.-8. září a byla zaměřena na budování značky Vysočina. Vysílacími stanicemi byl Blaník Střední Čechy, Hitrádio Faktor, Hitrádio Černá Hora a Blaník Východní Čechy.

1. etapa – kampaň Vysočina filmová

duben – mp3Vysočina filmová poprvé
červen - mp3Vysočina filmová podruhé

2. etapa – kampaň podpora Vysočiny

září – mp3Kraj Vysočina

Rozhlasové kampaně 2020

V roce 2020 proběhly éterem dva rádiové spoty (20s. a 5s.) po celé České republice. Pro letošní rok jsme využili rádiovou stanici Dálnice.

5s. – mp3krátný rádiový spot

20s. - mp3dlouhý rádiový spot

Rozhlasové kampaně 2021

V roce 2021 doposud neproběhla žádná rozhlasová kampaň.

Outdoorové kampaně roku 2019

Že Vysočina rozhodně stojí za návštěvu na přelomu května - června připomínaly prosvětlené plochy reklamní grafiky, tzv. rollingboardy, rozmístěny rovnoměrně na hlavních tazích v Praze. Města s památkami UNESCO – Telč, Třebíč, Žďár nad Sázavou, a navíc také krajská Jihlava, Nové Město na Moravě a Bystřice nad Pernštejnem za nemalé finanční spoluúčasti krajské příspěvkové organizace Vysočina Tourism propagovaly atraktivity Vysočiny, akce a lákaly k objevení jedinečného a čistého regionu.

Kampaň, která zahrnovala na 64 ploch, trvala od 23. května do 19. června. Vysočina Tourism se spojila s dalšími partnery. Pražany, ale i turisty, kteří na přelomu květnu a června navštívili Prahu, tak mohli spatřit reklamní plochy na hlavních tazích. Spatřit mohli pohled na město Třebíč, Telč, poutní kostel sv. Jana Nepomuckého na Zelené hoře ve Žďáře nad Sázavou, ale také singletracky v novoměstské Cyklo aréně Vysočina nebo pohled z vyhlídky na Hraběcí stolek. Město Jihlava zvala na 23. ročník akce Havíření, která se koná v červnu.

Rollingboardy v Praze 

 

 

Outdoorové kampaně roku 2020

S počátkem července letošního roku jsme rozmístili reklamní grafické plochy po Praze a Brně. V Praze se jednalo o klasické rollingboardy + digitální plochy ve vestibulech metra, ve stanici Národní. V Brně byly využity billboardové reklamní plochy.

Do této kampaně byly se zapojila města - Bystřice nad Pernštejnem, Chotěboř, Jihlava, Nové město na Moravě, Telč, Třebíč a Žďár nad Sázavou.

Současně vznikla samostatná reklamní kampaň ve spolupráci s CzechTourism.

 

Rollingboardy - společná kampaň

 

Rollingboardy - naše kampaň

Outdoorové kampaně roku 2021

V červenci proběhla outdoorová kampaň v Praze a v Brně. Reklamní plochy byly rovnoměrně rozmístěny po městech + digitální plochy v Praze ve vestibulech metra stanice Národní.