Outdoorové kampaně roku 2022
V roce 2022 došlo ke změně dodavatele a reklamních ploch pro outdoorovou reklamu. Letos byly využity reklamní plochy přímo ve vagónech metra v Praze.
V roce 2022 došlo ke změně dodavatele a reklamních ploch pro outdoorovou reklamu. Letos byly využity reklamní plochy přímo ve vagónech metra v Praze.
V roce 2021 doposud neproběhla žádná rozhlasová kampaň.
V roce 2019 jsme využili nástroje bannerové kampaně na portálech nakladatelství Economia. Bannerovou kampaň, kombinovanou reklamu, retargeting i SEO nástroje jsme realizovali prostřednictvím služby Sklik.
Ukázka tematických bannerů - Economia
Propagace Filmové Vysočiny
PR články na webových stránkách
V roce 2020 jsme využili bannerovou kampaň, kombinovanou reklamu, retargeting i SEO nástroje jsme realizovali prostřednictvím služby Sklik. Dále jsme využívali PR články na tématických webových stránkách, které se zaměřují na cestování.
PR články na webových stránkách
PR články na zahraničních webových stránkách
Ukázka tematických bannerů - Seznam
Ukázka bannerů na slevové poukazy
V roce 2019 proběhly dvě etapy rozhlasových spotů. První etapa se týkala propagace Vysočiny filmové. Posluchači mohli poprvé zěnlku, kterou namluvil herec Josef Dvořák zaslechnout nejprve od 1.-7. dubna a poté v druhé části od 10.-16. června. Spoty byly zaměřené na zvýšení povědomí o Vysočině filmové, která je tématem pro rok 2019. Spoty byly vysílány na stanicích Frekvence 1 (pro Jižní Moravu), Hitrádio Vysočina, Hitrádio Faktor, Hitrádio Černá Hora (okolí Orlické hory).
Druhá etapa rádiových spotů se vysílala od 2.-8. září a byla zaměřena na budování značky Vysočina. Vysílacími stanicemi byl Blaník Střední Čechy, Hitrádio Faktor, Hitrádio Černá Hora a Blaník Východní Čechy.
1. etapa – kampaň Vysočina filmová
duben – Vysočina filmová poprvé
červen - Vysočina filmová podruhé
2. etapa – kampaň podpora Vysočiny
září – Kraj Vysočina
V roce 2020 proběhly éterem dva rádiové spoty (20s. a 5s.) po celé České republice. Pro letošní rok jsme využili rádiovou stanici Dálnice.
5s. – krátný rádiový spot
20s. - dlouhý rádiový spot
Že Vysočina rozhodně stojí za návštěvu na přelomu května - června připomínaly prosvětlené plochy reklamní grafiky, tzv. rollingboardy, rozmístěny rovnoměrně na hlavních tazích v Praze. Města s památkami UNESCO – Telč, Třebíč, Žďár nad Sázavou, a navíc také krajská Jihlava, Nové Město na Moravě a Bystřice nad Pernštejnem za nemalé finanční spoluúčasti krajské příspěvkové organizace Vysočina Tourism propagovaly atraktivity Vysočiny, akce a lákaly k objevení jedinečného a čistého regionu.
Kampaň, která zahrnovala na 64 ploch, trvala od 23. května do 19. června. Vysočina Tourism se spojila s dalšími partnery. Pražany, ale i turisty, kteří na přelomu květnu a června navštívili Prahu, tak mohli spatřit reklamní plochy na hlavních tazích. Spatřit mohli pohled na město Třebíč, Telč, poutní kostel sv. Jana Nepomuckého na Zelené hoře ve Žďáře nad Sázavou, ale také singletracky v novoměstské Cyklo aréně Vysočina nebo pohled z vyhlídky na Hraběcí stolek. Město Jihlava zvala na 23. ročník akce Havíření, která se koná v červnu.
Rollingboardy v Praze