Naplňování národních marketingových témat a zavedení turistické karty na Vysočině

mmr-logo

Název projektu: Naplňování národních marketingových témat a zavedení turistické karty na Vysočině
Program: Národní program podpory cestovního ruchu v regionech, podprogram: Marketingové aktivity v cestovním ruchu
Realizace: 17. 1. 2017 – 31. 12. 2018
Hlavním cílem projektu je zvýšit počet návštěvníků Kraje Vysočina. Dále zvýšit povědomí o nabídce cestovního ruchu na Vysočině mezi domácími návštěvníky, zlepšit koordinaci a provázanost nabídky cestovního ruchu na území kraje, zefektivnit propagaci regionu a její provázanost na národní propagaci, zkvalitnit a rozšířit produktové nabídky.

Hlavní výstupy:

  • Naplňování národních marketingových témat
    • Baroko na Vysočině (r. 2017)
    • Výročí 100 let od založení ČSR na Vysočině (r. 2018)
  • Rozvoj sociálních sítí
  • Pořízení studie k možnému zavedení turistické karty na Vysočině

Území: Projekt je realizován na území Kraje Vysočina.
Financování Vysočina Tourism, příspěvková organizace v rámci projektu Naplňování národních marketingových témat a zavedení turistické karty na Vysočině:

Celkem 1 620 000 Kč, z toho:

  • dotace ze státního rozpočtu: 810 000 Kč
  • vlastní zdroje: 810 000 Kč

Kontaktní osoba:

  • Bc. Eva Nejezchlebová ( Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. )