Propagační materiály

  • Nekategorizováno
    Počet článků:
    4
  • Slideshow
    Počet článků:
    3
  • Aktuality
    Počet článků:
    46
  • Vysočina Tourism
    Počet článků:
    1
    • Certifikace
      Počet článků:
      5
    • Statistiky
      Počet článků:
      11
    • Vzdělávání a školení
      Počet článků:
      17
    • Marketingová komunikace

      Vysočina Tourism si každoročně volí nosné komunikační marketingové téma, prostřednictvím kterého propaguje a popularizuje místa, památky a další atraktivity, které by návštěvníci Vysočiny rozhodně neměli minout.

      Hlavní komunikační témata aplikuje v tištěné inzerci, v rozhlasových spotech, v online komunikaci, nejrůznějších PR článcích, ale také v outdoorových kampaních a v prezentaci na veletrzích cestovního ruchu v Česku i v zahraničí.

      V roce 2017 jsme objevovali barokní perly Vysočiny, v roce 2018 jsme odhalovali téměř zapomenuté stoleté příběhy Vysočiny a roce 2019 budeme společně odkrývat filmová místa naší čisté Vysočiny.

      Baroko na Vysočině 2017

      více informací

      Sto let příběhů Vysočiny 2018

      více informací

      Filmová Vysočina 2019

      více informací

      Počet článků:
      0
      • Téma roku
        Počet článků:
        0
      • Kampaně

        Vysočina Tourism využívá všechny dostupné nástroje propagace. Krásy čisté Vysočiny připomíná a k návštěvě regionu vybízí prostřednictvím online i tištěných PR článků, inzerátů, rozhlasových spotů, bannerů i kombinovaných reklam, nechybí ani outdoor a eventové aktivity. Jednotlivé výstupy najdete přehledně rozčleněné dle marketingového nástroje a jednotlivých let.

        Print

        více informací

        Rozhlas

        více informací

        Online

        více informací

        Outdoor

        více informací

        Počet článků:
        0
        • Print - tištěné kampaně

          Podobně jako magazíny umožňují noviny předat obsáhlé, podrobné sdělení – protože čtenáři tráví čtením novin dlouhou dobu. To je rozdíl oproti rozhlasu nebo finančně nákladné televizi, kde je na kontakt s divákem zpravidla maximálně 30 vteřin. Deníky a magazíny nám nabízejí rychlý, široký a masový zásah širokých cílových skupin. Svým obsahem dokážou postihnout konkrétní oblasti nebo i všechny regiony. Umožňují předat podrobná sdělení a zacílit na konkrétní čtenáře – v našem případě například na milovníky cestování, cyklistiky nebo turistiky. Ve Vysočina Tourism využíváme velkou škálu formátů a možností, jak oslovit potenciální „zákazníky".

          Počet článků:
          1
        • Rozhlasové kampaně

          Rozhlas dobře zasahuje některé úzce vymezené cílové skupiny, jako například konkrétní regiony, nebo zájmově zaměřené skupiny. Funguje jako doplňkové médium. Je nutná vyšší frekvence kontaktů cílové skupiny s reklamou a je vhodný pro kampaně budující povědomí o značce. Vysočina Tourism využívá vybrané rozhlasové stanice k zásahu cílových skupin rodiny s dětmi, mladí a sportovci, starší a aktivní lidé. Primárně se zaměřuje na sousední regiony – na Jihočeský, Středočeský, Jihomoravský a také Pardubický kraj.

          Počet článků:
          1
        • Online kampaně

          Široký zásah, přesná měřitelnost, přesné cílení, retargeting i nižší náklady. To všechno jsou důvody pro využití online nástrojů marketingové komunikace. Vysočina Tourism využívá možnosti Skliku, bannerových kampaní, kombinované reklamy, i PPC kampaní.

          Počet článků:
          1
        • Outdoorové kampaně

          Standardními médii outdooru jsou billboardy, bigboardy, city-light vitríny, využít je možné veřejnou dopravu, ale i další média v ulicích nebo média na konkrétních místech, jako v hudebních klubech, restauracích nebo sportovních centrech. Vysočina Tourism se každoročně spojuje s partnery na úrovni měst, obcí i destinačních společností, aby připravil velkou celokrajskou kampaň ve velkých městech ČR, často v Praze.

          Počet článků:
          1
    • Propagační materiály
      Počet článků:
      0
      • Turistické brožury

        Jednou z činností Vysočina Tourism je vydávání propagačních materiálů. Projděte si historii naší ediční činnosti a vyberte si dle svého vkusu.

        Počet článků:
        36
      • Magazíny a turistické noviny

        Vysočina Tourism pravidelně připravuje přehled všeho zajímavého, co je na Vysočině k vidění, navštívení, prohlédnutí nebo k zažití. Dvakrát do roka vydává ve spolupráci s vydavatelstvím MAFRA, a. s. Magazín Léto a Zima na Vysočině, připravuje e-turistické noviny Vysočiny, opět v letní i v zimní verzi. Také spolupracujeme na turistických novinách destinační společnosti Koruna Vysočiny.

        Na rok 2019 ve spolupráci se společností mARK připravuje k vydání imageový magazín edice Look at it Vysočina.

        Počet článků:
        3
      • Mobilní aplikace

        Dovolenou na Vysočině Vám zpestří hned dvě mobilní turistické aplikace.

        Počet článků:
        2
  • Média
    Počet článků:
    0
  • Projekty
    Počet článků:
    0
    • Památky žijí

      interreg-eu-pamatkyziji

       

      Název projektu: Zlepšení přístupu a propagace kulturního dědictví v regionech Jižní Čechy-Vysočina-Waldviertel-Mühlviertel/Verbesserung des Zutritts und der Bewerbung der Kulturerbe in Regionen Südböhmen-Vysočina-Waldviertel-Mühlviertel
      Zkratka projektu: Památky žijí/Denkmäler leben
      Číslo projektu: ATCZ31
      Lead partner: Jihočeská Silva Nortica www.silvanortica.com

      Partneři projektu:

      Program: Interreg V-A Rakousko – Česká republika
      prioritní osa 2, specifický cíl 6. c

      Cíl projektu:

      1. Zlepšení ochrany, zachování a lepší přístup ke kulturnímu dědictví ve společném regionu.
      2. Zlepšení potenciálu pro měkkou turistiku postavenou na šetrném a udržitelném zhodnocení kulturního dědictví.
      3. Zvýšení návštěvnosti hradů, zámků, klášterů a měst s hradbami ve společném regionu.

      Území: Projekt je realizován na území regionů Jihočeský kraj, Kraj Vysočina, Waldviertel v Dolním
      Rakousku a Mühlviertel v Horním Rakousku.

      Doba trvání:
      1. 10. 2016 - 31. 12. 2019
      Financování Vysočina Tourism, příspěvková organizace v rámci projektu Památky žijí

      Celkem:
      215 416 EUR, z toho:

      • 85 % příspěvek EFRR: 183 039 EUR
      • 5 % státní rozpočet ČR: 10 765,9 EUR
      • 10 % vlastní podíl: 21 535,1 EUR

      Kontaktní osoby:

      • Ing. Jana Caklová ( Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. )
      • Bc. Michaela Králová ( Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. )
      Počet článků:
      17
    • Kultura a příroda na Zeleném pásu

      interreg-eu-iron-logo

      Název projektu: Poznejte kulturní a přírodní dědictví příhraničního regionu na Evropském zeleném pásu podél Železné opony na kole/Kultur- und Narturerbe der Grenzregion am Europäischen Grünen Band entlang des Eisernen Vorhangs am Rad erfahren
      Zkratka projektu: Kultura a příroda na Zeleném pásu/ Kultur und Natur am Grünen Band
      Číslo projektu: ATCZ74
      Lead partner: Weinviertel Tourismus GmbH www.weinviertel.at
      Partneři projektu:

      Program: Interreg V-A Rakousko – Česká republika
      prioritní osa 2, specifický cíl 6. c

      Cílem projektu je propojení a zhodnocení kulturního a přírodního dědictví společného regionu udržitelným způsobem prostřednictvím cykloturistiky.
      Realizace: 1. 10. 2016 - 30. 9. 2019

      Hlavní výstupy:

      • Storytelling - vyprávění příběhů
      • Zlepšení kvality služeb a infrastruktury pro cyklisty v dotčeném území
      • Zlepšení veřejné turistické infrastruktury podél Zeleného pásu

      Území: Projekt je realizován na území regionů Jihočeský kraj, Kraj Vysočina, Jihomoravský kraj a Waldviertel a Weinviertel v Dolním Rakousku.
      Financování Vysočina Tourism, příspěvková organizace v rámci projektu Kultura a příroda na Zeleném pásu:
      Celkem 105 153,6 EUR z toho:

      • 85 % příspěvek EFRR: 89 380,9 EUR
      • 5 % státní rozpočet ČR: 5 257,68 EUR
      • 10 % vlastní podíl: 10 515,36 EUR

      Kontaktní osoba:

      • Bc. Eva Nejezchlebová ( Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. )
      Počet článků:
      2
    • Zhodnocení zelených prostor

      interreg-logo

       

      Název projektu: Zhodnocení zelených prostor/Inwertsetzung von Grünräumen
      Zkratka projektu: Do zahrad/GrünRaum
      Číslo projektu: ATCZ71
      Lead partner: Centrála Cestovního ruchu - Jižní Morava, z.s.p.o., www.ccrjm.cz

      Partneři projektu:

      Program: Interreg V-A Rakousko – Česká republika
      Cílem projektu je zmapování a zatraktivnění „zelených prostor" pro využití v cestovním ruchu.
      Realizace: 1. 9. 2016 - 31. 8. 2019

      Hlavní výstupy:

      • studie využití zelených prostor
      • marketingové výstupy: webové stránky www.dozahrad.cz, tiskoviny, prezentace atd.
      • přenos zkušeností mezi zapojenými aktéry projektu

      Území: Projekt je realizován na území regionů Jihomoravský kraj, v Dolním Rakousku (regiony Mostviertel-Eisenwurzen, St. Pölten, Waldviertel, Weinviertel, Wiener Umland Nord) a Kraj Vysočina.

      Kontaktní osoba:

      • Bc. Eva Nejezchlebová ( Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. )
      Počet článků:
      1
    • Naplňování národních marketingových témat a zavedení turistické karty na Vysočině

      mmr-logo

      Název projektu: Naplňování národních marketingových témat a zavedení turistické karty na Vysočině
      Program: Národní program podpory cestovního ruchu v regionech, podprogram: Marketingové aktivity v cestovním ruchu
      Realizace: 17. 1. 2017 – 31. 12. 2018
      Hlavním cílem projektu je zvýšit počet návštěvníků Kraje Vysočina. Dále zvýšit povědomí o nabídce cestovního ruchu na Vysočině mezi domácími návštěvníky, zlepšit koordinaci a provázanost nabídky cestovního ruchu na území kraje, zefektivnit propagaci regionu a její provázanost na národní propagaci, zkvalitnit a rozšířit produktové nabídky.

      Hlavní výstupy:

      • Naplňování národních marketingových témat
        • Baroko na Vysočině (r. 2017)
        • Výročí 100 let od založení ČSR na Vysočině (r. 2018)
      • Rozvoj sociálních sítí
      • Pořízení studie k možnému zavedení turistické karty na Vysočině

      Území: Projekt je realizován na území Kraje Vysočina.
      Financování Vysočina Tourism, příspěvková organizace v rámci projektu Naplňování národních marketingových témat a zavedení turistické karty na Vysočině:

      Celkem 1 620 000 Kč, z toho:

      • dotace ze státního rozpočtu: 810 000 Kč
      • vlastní zdroje: 810 000 Kč

      Kontaktní osoba:

      • Bc. Eva Nejezchlebová ( Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. )
      Počet článků:
      4
  • Informace pro partnery

    Doplnit úvodní text

    Počet článků:
    4
    • Organizace destinačního managementu

      Kraj Vysočina věnuje rozvoji cestovního ruchu velkou pozornost. V souladu se Strategií rozvoje cestovního ruchu v Kraji Vysočina na období 2017 – 2025 (prioritní oblast B: Efektivní systém organizace a řízení cestovního ruchu, rozvoj destinačních managementů a efektivní partnerství subjektů cestovního ruchu, rozvoj lidských zdrojů; opatření B1: Budování efektivního systému organizace a řízení cestovního ruchu) podporuje rozvoj systému řízení cestovního ruchu s cílem koordinovat aktivity v rámci celého území kraje, maximálně využít turistický potenciál kraje a efektivně využít finanční prostředky.

      Na Vysočině začaly v posledních letech fungovat dvě takzvané oblastní organizace destinačního managementu. Zatímco Krajem Vysočina zřízená organizace Vysočina Tourism, p. o. propaguje od roku 2008 turistickou nabídku celého kraje, a působí tak v roli krajské organizace destinačního managementu, na Žďársku a Třebíčsku byly založeny organizace s cílem podporovat vybrané části Vysočiny a jejich turistické atraktivity.

      korunavysociny-logoNa Žďársku působí od září 2015 organizace Koruna Vysočiny, která zaštiťuje nejen oblasti Vysočiny, jako je Bystřicko, Novoměstsko, Bítešsko, Velkomeziříčsko a Žďársko, ale zasahuje i na jihomoravské Nedvědicko a Tišnovsko. Cílem společnosti je efektivní spolupráce poskytovatelů služeb regionu tak, aby se hosté cítili dobře, dostali vše, co potřebují, a rádi se do oblasti (turistické destinace Koruna Vysočiny) vraceli. Koruna Vysočiny navíc spravuje webové stránky www.korunavysociny.cz, které představují turistické cíle, zvou na významné akce a události a turistům pomáhají s výběrem ubytování nebo vhodné restaurace. Určitě stojí za návštěvu.

      trebicsko-logoNa Třebíčsku funguje od poloviny července 2016 v rámci zájmového sdružení právnických osob Rozvoj Třebíčska destinační kancelář s názvem Třebíčsko – moravská Vysočina, která se podobně jako Koruna Vysočiny soustředí především na marketing rozvoje cestovního ruchu – v tomto případě na území turistické destinace Třebíčsko – moravská Vysočina. Jedná se o oblast Třebíčska, Náměšťska, Hrotovicka, Jaroměřicka, Moravskobudějovicka a Jemnicka. Organizace destinačního managementu připravuje a nabízí mimo jiné balíčky pro turisty, kteří do regionu přijedou a mají v plánu v něm strávit několik dní. Na ně čeká velká spousta tipů, jaké zajímavosti mohou navštívit a jak mohou na Třebíčsku prožít dovolenkové dny. Další informace o této organizaci najdete na www.trebicsko-moravskavysocina.cz.

      Počet článků:
      5
    • Turistická informační centra

      Na Vysočině působí na čtyři desítky turistických informačních center. Jejich přehled naleznete zde.

      Počet článků:
      16
    • Provozovatelé turistických atraktivit
      Počet článků:
      3
  • Přihlášky na veletrhy
    Počet článků:
    1
  • Aktuality z veletrhů
    Počet článků:
    12