Propagační materiály

  • Nekategorizováno
    Počet článků:
    3
  • Slideshow
    Počet článků:
    3
  • Aktuality
    Počet článků:
    37
  • Vysočina Tourism
    Počet článků:
    1
    • Certifikace
      Počet článků:
      5
    • Statistiky
      Počet článků:
      9
    • Vzdělávání a školení
      Počet článků:
      11
    • Marketingová komunikace

      Vysočina Tourism si každoročně volí nosné komunikační marketingové téma, prostřednictvím kterého propaguje a popularizuje místa, památky a další atraktivity, které by návštěvníci Vysočiny rozhodně neměli minout.

      Hlavní komunikační témata aplikuje v tištěné inzerci, v rozhlasových spotech, v online komunikaci, nejrůznějších PR článcích, ale také v outdoorových kampaních a v prezentaci na veletrzích cestovního ruchu v Česku i v zahraničí.

      V roce 2017 jsme objevovali barokní perly Vysočiny, v roce 2018 jsme odhalovali téměř zapomenuté stoleté příběhy Vysočiny a roce 2019 budeme společně odkrývat filmová místa naší čisté Vysočiny.

      Baroko na Vysočině 2017

      více informací

      Sto let příběhů Vysočiny 2018

      více informací

      Filmová Vysočina 2019

      více informací

      Počet článků:
      0
      • Téma roku
        Počet článků:
        0
      • Kampaně

        Vysočina Tourism využívá všechny dostupné nástroje propagace. Krásy čisté Vysočiny připomíná a k návštěvě regionu vybízí prostřednictvím online i tištěných PR článků, inzerátů, rozhlasových spotů, bannerů i kombinovaných reklam, nechybí ani outdoor a eventové aktivity. Jednotlivé výstupy najdete přehledně rozčleněné dle marketingového nástroje a jednotlivých let.

        Print

        více informací

        Rozhlas

        více informací

        Online

        více informací

        Outdoor

        více informací

        Počet článků:
        0
        • Print - tištěné kampaně

          Podobně jako magazíny umožňují noviny předat obsáhlé, podrobné sdělení – protože čtenáři tráví čtením novin dlouhou dobu. To je rozdíl oproti rozhlasu nebo finančně nákladné televizi, kde je na kontakt s divákem zpravidla maximálně 30 vteřin. Deníky a magazíny nám nabízejí rychlý, široký a masový zásah širokých cílových skupin. Svým obsahem dokážou postihnout konkrétní oblasti nebo i všechny regiony. Umožňují předat podrobná sdělení a zacílit na konkrétní čtenáře – v našem případě například na milovníky cestování, cyklistiky nebo turistiky. Ve Vysočina Tourism využíváme velkou škálu formátů a možností, jak oslovit potenciální „zákazníky".

          Počet článků:
          1
        • Rozhlasové kampaně

          Rozhlas dobře zasahuje některé úzce vymezené cílové skupiny, jako například konkrétní regiony, nebo zájmově zaměřené skupiny. Funguje jako doplňkové médium. Je nutná vyšší frekvence kontaktů cílové skupiny s reklamou a je vhodný pro kampaně budující povědomí o značce. Vysočina Tourism využívá vybrané rozhlasové stanice k zásahu cílových skupin rodiny s dětmi, mladí a sportovci, starší a aktivní lidé. Primárně se zaměřuje na sousední regiony – na Jihočeský, Středočeský, Jihomoravský a také Pardubický kraj.

          Počet článků:
          1
        • Online kampaně

          Široký zásah, přesná měřitelnost, přesné cílení, retargeting i nižší náklady. To všechno jsou důvody pro využití online nástrojů marketingové komunikace. Vysočina Tourism využívá možnosti Skliku, bannerových kampaní, kombinované reklamy, i PPC kampaní.

          Počet článků:
          1
        • Outdoorové kampaně

          Standardními médii outdooru jsou billboardy, bigboardy, city-light vitríny, využít je možné veřejnou dopravu, ale i další média v ulicích nebo média na konkrétních místech, jako v hudebních klubech, restauracích nebo sportovních centrech. Vysočina Tourism se každoročně spojuje s partnery na úrovni měst, obcí i destinačních společností, aby připravil velkou celokrajskou kampaň ve velkých městech ČR, často v Praze.

          Počet článků:
          1
    • Propagační materiály
      Počet článků:
      0
      • Turistické brožury

        Jednou z činností Vysočina Tourism je vydávání propagačních materiálů. Projděte si historii naší ediční činnosti a vyberte si dle svého vkusu.

        Počet článků:
        36
      • Magazíny a turistické noviny

        Vysočina Tourism pravidelně připravuje přehled všeho zajímavého, co je na Vysočině k vidění, navštívení, prohlédnutí nebo k zažití. Dvakrát do roka vydává ve spolupráci s vydavatelstvím MAFRA, a. s. Magazín Léto a Zima na Vysočině, připravuje e-turistické noviny Vysočiny, opět v letní i v zimní verzi. Také spolupracujeme na turistických novinách destinační společnosti Koruna Vysočiny.

        Na rok 2019 ve spolupráci se společností mARK připravuje k vydání imageový magazín edice Look at it Vysočina.

        Počet článků:
        3
      • Mobilní aplikace

        Dovolenou na Vysočině Vám zpestří hned dvě mobilní turistické aplikace.

        Počet článků:
        2
  • Média
    Počet článků:
    0
  • Projekty
    Počet článků:
    0
    • Památky žijí

      interreg-eu-pamatkyziji

      Název projektu: Zlepšení přístupu a propagace kulturního dědictví v regionech Jižní Čechy-Vysočina-Waldviertel-Mühlviertel/Verbesserung des Zutritts und der Bewerbung der Kulturerbe in Regionen Südböhmen-Vysočina-Waldviertel-Mühlviertel
      Zkratka projektu: Památky žijí/Denkmäler leben
      Číslo projektu: ATCZ31
      Lead partner: Jihočeská Silva Nortica www.silvanortica.com

      Partneři projektu:

      Program: Interreg V-A Rakousko – Česká republika
      prioritní osa 2, specifický cíl 6. c

      Cíl projektu:

      1. Zlepšení ochrany, zachování a lepší přístup ke kulturnímu dědictví ve společném regionu.
      2. Zlepšení potenciálu pro měkkou turistiku postavenou na šetrném a udržitelném zhodnocení kulturního dědictví.
      3. Zvýšení návštěvnosti hradů, zámků, klášterů a měst s hradbami ve společném regionu.

      Území: Projekt je realizován na území regionů Jihočeský kraj, Kraj Vysočina, Waldviertel v Dolním
      Rakousku a Mühlviertel v Horním Rakousku.

      Doba trvání:
      1. 10. 2016 - 31. 12. 2019
      Financování Vysočina Tourism, příspěvková organizace v rámci projektu Památky žijí

      Celkem:
      215 416 EUR, z toho:

      • 85 % příspěvek EFRR: 183 039 EUR
      • 5 % státní rozpočet ČR: 10 765,9 EUR
      • 10 % vlastní podíl: 21 535,1 EUR

      Kontaktní osoby:

      • Ing. Jana Caklová ( Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. )
      • Bc. Michaela Králová ( Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. )
      Počet článků:
      5
  • Informace pro partnery

    Doplnit úvodní text

    Počet článků:
    0
  • Přihlášky na veletrhy
    Počet článků:
    1
  • Aktuality z veletrhů
    Počet článků:
    7