Rozhlasové kampaně

Rozhlas dobře zasahuje některé úzce vymezené cílové skupiny, jako například konkrétní regiony, nebo zájmově zaměřené skupiny. Funguje jako doplňkové médium. Je nutná vyšší frekvence kontaktů cílové skupiny s reklamou a je vhodný pro kampaně budující povědomí o značce. Vysočina Tourism využívá vybrané rozhlasové stanice k zásahu cílových skupin rodiny s dětmi, mladí a sportovci, starší a aktivní lidé. Primárně se zaměřuje na sousední regiony – na Jihočeský, Středočeský, Jihomoravský a také Pardubický kraj.

Rozhlasové kampaně 2018

V roce 2018 proběhly dvě intenzivní týdenní kampaně (18.-24. června, 17.-23. září) zaměřené na budování značky Vysočina s heslem „čistý" na stanicích Impuls, Evropa 2, Hitrádio Faktor a Rádio Blaník. Posluchači dle vybraných rozhlasových stanic mohli slyšet tři tematické spoty zaměřené na rodiny s dětmi, mladé sportovce a aktivní starší.

Číst více...