Outdoorové kampaně

Standardními médii outdooru jsou billboardy, bigboardy, city-light vitríny, využít je možné veřejnou dopravu, ale i další média v ulicích nebo média na konkrétních místech, jako v hudebních klubech, restauracích nebo sportovních centrech. Vysočina Tourism se každoročně spojuje s partnery na úrovni měst, obcí i destinačních společností, aby připravil velkou celokrajskou kampaň ve velkých městech ČR, často v Praze.

Outdoorové kampaně roku 2018

Že Vysočina rozhodně stojí za návštěvu po celý měsíc květen připomínaly prosvětlené reklamní grafiky, tzv. city lighty v prostorách pražského metra a jeho nejbližším okolí. Města s památkami UNESCO – Telč, Třebíč, Žďár nad Sázavou, a navíc také krajská Jihlava, Nové Město na Moravě a Bystřice nad Pernštejnem za nemalé finanční spoluúčasti krajské příspěvkové organizace Vysočina Tourism propagovaly atraktivity Vysočiny a lákaly k objevení jedinečného a čistého regionu.
Kampaň, která zahrnovala na 94 ploch, trvala od 1. do 28. května. Vysočina Tourism se spojila s dalšími partnery. Pražany, ale i turisty, kteří v květnu navštívili Prahu, tak lákaly pohádkové centrum Telče, bazilika sv. Prokopa v Třebíči, poutní kostel sv. Jana Nepomuckého na Zelené hoře ve Žďáře nad Sázavou, ale také singletracky v novoměstské Cyklo aréně Vysočina nebo vírská Via Ferrata. Jihlava zvala do Domu Gustava Mahlera a na hudební festival Mahler – Jihlava 2018.

City lighty v Praze

 

Billboardovou kampaň jsme v roce 2018 využili v rámci projektu Památky žijí ATCZ31. Upozorňovali jsme na kulturní akce, které se konaly na objektech 27 zapojených partnerů projektu. Celkem na sedmi plochách napříč okresními městy jsme v srpnu, v září a v listopadu po dobu celého měsíce visely naše pozvánky.

Billboardy v srpnu

pdfBillboard - Jihlava

pdfBillboard - Velké Meziříčí


Billboard v září

pdfBillboard - Havlíčkův Brod


Billboard v listopadu

pdfBillboard - vánoční trh Žďár nad Sázavou