Jednotný vizuální styl

pointOd roku 2018 veškerou marketingovou komunikaci na podporu turistické nabídky Vysočiny spojuje přídavné jméno "čistý" v nejrůznějších významech a červený point, který známe z online map a který beze slova zve za zážitky na Vysočinu.

Články, tiskové zprávy, ale také inzeráty nebo webové bannery v zimních měsících vybízejí na lyže, běžky nebo třeba na biatlonový okruh v Novém Městě na Moravě, na jaře přichází na řadu cyklistika, turistické okruhy i akce spojené s otevíráním památek, léto například reflektují chlouby Vysočiny - památky UNESCO, čistá příroda, významné sportovní a kulturní akce i známé osobnosti, a podzim obvykle na Vysočině patří gastronomii, folklóru, pěším stezkám i tipům na výlety v barvách padajícího listí. Pro rok 2019 je tématem Filmová Vysočina a místa, která si více či méně zahrála v oblíbených českých i zahraničních filmech.