Marketingová komunikace
Vysočina Tourism si každoročně volí nosné komunikační marketingové téma, prostřednictvím kterého propaguje a popularizuje místa, památky a další atraktivity, které by návštěvníci Vysočiny rozhodně neměli minout.
Hlavní komunikační témata aplikuje v tištěné inzerci, v rozhlasových spotech, v online komunikaci, nejrůznějších PR článcích, ale také v outdoorových kampaních a v prezentaci na veletrzích cestovního ruchu v Česku i v zahraničí.
V roce 2017 jsme objevovali barokní perly Vysočiny, v roce 2018 jsme odhalovali téměř zapomenuté stoleté příběhy Vysočiny a roce 2019 budeme společně odkrývat filmová místa naší čisté Vysočiny.
Marketingový a komunikační plán na rok 2021
Baroko na Vysočině 2017 |
Sto let příběhů Vysočiny 2018 |
Filmová Vysočina 2019 |
Vysočina sklářská 2020 |
Vysočina dětem 2021 |