Nekategorizováno

Online kampaně roku 2019

V roce 2019 jsme využili nástroje bannerové kampaně na portálech nakladatelství Economia. Bannerová kampaň, kombinovaná reklama, retargeting i SEO nástroje jsme realizovali prostřednictvím služby Sklik.

Ukázka tematických bannerů - Economia

Propagace Filmové Vysočiny

PR články na webových stránkách

iluxus.cz
epochalnisvet.cz
epochaplus.cz

Rozhlasové kampaně 2019

V roce 2019 proběhly dvě etapy rozhlasových spotů. První etapa se týkala propagace Vysočiny filmové. Posluchači mohli poprvé zěnlku, kterou namluvil herec Josef Dvořák zaslechnout nejprve od 1.-7. dubna a poté v druhé části od 10.-16. června. Spoty byly zaměřené na zvýšení povědomí o Vysočině filmové, která je tématem pro rok 2019. Spoty byly vysílány na stanicích Frekvence 1 (pro Jižní Moravu), Hitrádio Vysočina, Hitrádio Faktor, Hitrádio Černá Hora (okolí Orlické hory).

Druhá etapa rádiových spotů se vysílala od 2.-8. září a byla zaměřena na budování značky Vysočina. Vysílacími stanicemi byl Blaník Střední Čechy, Hitrádio Faktor, Hitrádio Černá Hora a Blaník Východní Čechy.

1. etapa – kampaň Vysočina filmová

duben – mp3Vysočina filmová poprvé
červen - mp3Vysočina filmová podruhé

2. etapa – kampaň podpora Vysočiny

září – Kraj Vysočina

Outdoorové kampaně roku 2019

Že Vysočina rozhodně stojí za návštěvu na přelomu května - června připomínaly prosvětlené plochy reklamní grafiky, tzv. rollingboardy, rozmístěny rovnoměrně na hlavních tazích v Praze. Města s památkami UNESCO – Telč, Třebíč, Žďár nad Sázavou, a navíc také krajská Jihlava, Nové Město na Moravě a Bystřice nad Pernštejnem za nemalé finanční spoluúčasti krajské příspěvkové organizace Vysočina Tourism propagovaly atraktivity Vysočiny, akce a lákaly k objevení jedinečného a čistého regionu.

Kampaň, která zahrnovala na 64 ploch, trvala od 23. května do 19. června. Vysočina Tourism se spojila s dalšími partnery. Pražany, ale i turisty, kteří na přelomu květnu a června navštívili Prahu, tak mohli spatřit reklamní plochy na hlavních tazích. Spatřit mohli pohled na město Třebíč, Telč, poutní kostel sv. Jana Nepomuckého na Zelené hoře ve Žďáře nad Sázavou, ale také singletracky v novoměstské Cyklo aréně Vysočina nebo pohled z vyhlídky na Hraběcí stolek. Město Jihlava zvala na 23. ročník akce Havíření, která se koná v červnu.

Rollingboardy v Praze 

 

 

Tištěné kampaně 2019

V roce 2019 jsme představovaly krásy čisté Vysočiny v tematických přílohách časopisu Respekt, slovenských novin SME. Dále jsme využili magazín Golf a také několik dalších tematických magazínů a časopisů zaměřených na cestování, cestovní ruch, volný čas nebo také například na cyklistiku.

Projekt Naplňování národních marketingových témat a zavedení turistické karty na Vysočině

pdfRespekt speciál – Co Čechum dala a vzala Evropa
pdfČasopis Golf - květen 2019
pdfPříloha Deníka SME - Léto v Čechách a na Moravě – květen 2019
pdfTuristický magazín KAM na výlet speciál – duben-září 2019
pdfPharma News magazín

Film Office kancelář

pdfZlínské Festivalové noviny

Tištěné kampaně 2018

V roce 2018 jsme představovaly krásy čisté Vysočiny v tematických přílohách časopisu Respekt, slovenských novin SME, Hospodářských novin, časopisu Koktejl nebo Deníku. Využili jsme magazín Letiště Brno, časopis Golf a také několik dalších tematických magazínů a časopisů zaměřených na cestování, cestovní ruch, volný čas nebo také například na cyklistiku.
Téma Sto let příběhů Vysočiny jsme významně odráželi v kampani, která byla součástí projektu financovaného z Národního programu podpory cestovního ruchu v regionech s názvem Naplňování národních marketingových témat a zavedení turistické karty na Vysočině. Inzeráty vyšly v Lidových novinách, magazínu Ona Dnes, Víkend nebo v odborném časopise COT – Celý o turismu.

Součástí propagace v printu byla tištěná inzerce v regionálních médiích Vysočiny – Noviny Kraj Vysočina a Jihlavské listy. Propagovali jsme tři organizované akcefinancované z projektu Památky žijí ATCZ31.

Projekt Naplňování národních marketingových témat a zavedení turistické karty na Vysočině

pdfLidové noviny - 13. dubna
pdfČasopis COT - květen
pdfOna Dnes - 14. května
pdfLidové noviny - 8. června
pdfMagazín Víkend - 16. června
pdfOna Dnes - 9. července

Regionální kampaň projektu Památky žijí ATCZ31

pdfNoviny Kraj Vysočina - srpen
pdfJihlavské listy 28. a 31. srpna
pngNoviny Kraj Vysočina září 1pngNovinky Kraj Vysočina září 2 
pdfJihlavské listy 11. a 14. září 
pdfJihlavské listy 23. a 26. října

Další propagace financovaná kompletně z rozpočtu Vysočina Tourism

pdfRespekt speciál - Každý v něco věří - 21. března
pdfČasopis Golf - květen
pdfPříloha Deníka SME - Léto v Čechách a na Moravě - 30. května
pdfČasopis Cykloturistika - červen
pdfMagazín Hospodářských novin - Na kole 20. června

Příloha Deníku Cesty městy - 27. června:
Pro Brno - pdf1. stranapdf2. strana
Pro Jihlavu - pdf1. stranapdf2. strana
Pro Prahu - pdfzobrazit

pdfFlying Mag - letiště Brno, léto
pdfKoktejl speciál - Léto v ČR

pdfČasopis Golf - listopad
pdfKam po Česku - zima

Tematický obsah Vysočina Tourism v Novinách Koruna Vysočiny

pdfLéto 2018 
pdfZima 2017/2018

Online kampaně roku 2018

V roce 2018 jsme využili nástroje bannerové kampaně na portálech nakladatelství Economia a na webech společnosti Paseo Group. Bannerová kampaň, kombinovaná reklama i SEO nástroje jsme realizovali prostřednictvím služby Sklik a v online speciálu Blesku Česko a Slovensko „Vydejte se na cestu Československem" jsme připravili tematický PR článek Prožijte letní pohádku na Vysočině.

Ukázka tematických bannerů

Outdoorové kampaně roku 2018

Že Vysočina rozhodně stojí za návštěvu po celý měsíc květen připomínaly prosvětlené reklamní grafiky, tzv. city lighty v prostorách pražského metra a jeho nejbližším okolí. Města s památkami UNESCO – Telč, Třebíč, Žďár nad Sázavou, a navíc také krajská Jihlava, Nové Město na Moravě a Bystřice nad Pernštejnem za nemalé finanční spoluúčasti krajské příspěvkové organizace Vysočina Tourism propagovaly atraktivity Vysočiny a lákaly k objevení jedinečného a čistého regionu.
Kampaň, která zahrnovala na 94 ploch, trvala od 1. do 28. května. Vysočina Tourism se spojila s dalšími partnery. Pražany, ale i turisty, kteří v květnu navštívili Prahu, tak lákaly pohádkové centrum Telče, bazilika sv. Prokopa v Třebíči, poutní kostel sv. Jana Nepomuckého na Zelené hoře ve Žďáře nad Sázavou, ale také singletracky v novoměstské Cyklo aréně Vysočina nebo vírská Via Ferrata. Jihlava zvala do Domu Gustava Mahlera a na hudební festival Mahler – Jihlava 2018.

City lighty v Praze

 

Billboardovou kampaň jsme v roce 2018 využili v rámci projektu Památky žijí ATCZ31. Upozorňovali jsme na kulturní akce, které se konaly na objektech 27 zapojených partnerů projektu. Celkem na sedmi plochách napříč okresními městy jsme v srpnu, v září a v listopadu po dobu celého měsíce visely naše pozvánky.

Billboardy v srpnu

pdfBillboard - Jihlava

pdfBillboard - Velké Meziříčí


Billboard v září

pdfBillboard - Havlíčkův Brod


Billboard v listopadu

pdfBillboard - vánoční trh Žďár nad Sázavou